Hopelijk schrijf ik het op de goede plaats. Ik heb een leuke jurk gezien van retour. Dochter is niet superdun, heeft nu maat 116, maar bestel bijv voor komende zomer 122/128 van quapi (die vallen smal), maar van retour hebben ze alleen 116 en dan pas 128. Weet iemand hoe het valt en welke maat zouden jullie dan nemen? Bedankt alvast!
Ik vind retour klein vallen. Maar dan heb ik het over de jongens shirts. Mijn zoon draagt quapi 98/104 en retour 104
Voor meiden vind ik het juist weer mooi op maat vallen (zeker niet smal). Mijn smalle dochter die normaal maat 110/116 heeft, past in de breedte nog makkelijk in maat 104 van retour. Mijn zoon heeft overigens maat 128 van retour (ik weet niet of het qua lengte een beetje vergelijkbaar is met de meisjeskleding, maar hij is ongeveer 1.30m).
Allebei bestellen en de andere retour doen? Of een keer gaan winkelen in de stad en daar passen/meenemen? Het scheelt zo per kind hoe iets valt.
Heb voor onze oudste ook weer van alles van retour gekocht. De maxi rokken vallrn op maat, broeken ook. Alleen de shirtjes vind ik erg wisselend. Heb van de meeste een maat 10 maar heb ook twee in maat 8 omdat die wat groter vielen.