zoontje is een jaar oud en ik wil toch maar boumy's aanschaffen, de slofjes. maar waar zijn ze een beetje goedkoop te vinden? en wil gewoon leuke donkerblauwe met een leuke applicatie, een ster ofzo.. en welke maat moet ik hebben. hij heeft vrij grote voeten.. bijna maat 19. moet je dan een M hebben?
daar was ik ook benieuwd naar. Ik heb op Ebay gekeken, maar kom er niet uit.... Zie er wel van 4.99, maar komt dan 17.95 verzendkosten bij....?
waarom niet? 4.50, daar kan je toch geen buil aan vallen! en slofjes zien er prima uit. link? komtie: soft sole | eBay
Oh wauwwww dit is echt goedkoop! Had voor mijn oudste echt allerlei kleuren, heb er toen echt veeeel meer voor betaald! Kloppen de maten een beetje? Ik ga zeker wat bestellen!
ik zie dan weer net niet de echt leuke! wil liever geen wit of zwart.. maar dacht gewoon aan leuk blauw voor een jongetje
Zijn erg schattig die slofjes maar het zijn geen echte Boumy's. Boumy's zijn echte leren slofjes met een leren zooltje. Leer ademt in tegenstelling tot de plasticslofjes. Verder zijn de originele boumy slofjes overal wel van de zelfde prijs.
Dankjewel DJmomo, voor de link. Ik heb meteen besteld, ben heel benieuwd. het waren dan niet slofjes die ik als eerste zou kiezen, maar hee, voor 4,50 kan idd geen bult aan vallen!
ik had zelf de aapie slofjes en die bevielen hier erg goed en zijn er in simpel blauw met een blauwe ster. Leren babyslofjes | Babyschoenen