Welke Luvion bij meerdere camera's

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Romymama, 11 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Wij gaan een nieuwe babyfoon aanschaffen waar straks 2 camera's op aangesloten zijn.

Ik vraag me af: welke van Luvion kun je dan beste nemen?

Hoe zit het met de Essential? Ik begrijp dat je dan pas beeld krijgt als er op 1 van beide kamers geluid is? Je kunt ze niet beide op je beeld zien toch?

De platinum touch spreekt me ook aan ivm dat je beide beelden op je schermpje kan zien. Maar deze is 100 euro duurder dus dat vind ik nogal wat.

Wat zijn jullie ervaringen?

2. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Iemand? 🙂

3. jaatje

jaatje Actief lid

11 jun 2014
    347
    6
    18
    Wij hebben de luvion essential met 2 camera's en ik vind het geen probleem dat je niet 2 beelden tegelijkertijd ziet. Met 1 camera in gebruik hadden we hem ook altijd op de stand staan dat je pas beeld ziet als er geluid is.

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij hadden de Luvion essential. Zijn nu met de komst van de vierde overgestapt op de Prestige Touch 2, kunnen nu vier beelden tegelijk zien.

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    De essential heeft ook een optie dat je beide camera's om en om ziet. Dus bijv eerst 10 sec camera 1 en dan springt hij weer voor 10sec over naar camera 2 en zo steeds om en om.

Wij gebruiken hem op die manier als beide kids op bed liggen en dat werkt prima.
    Wel even wennen dat het schempje dus niet meer automatisch uit gaat zodra er geen geluid is, maar dat went vanzelf. Die functie werkt dus alleen als je 1 camera gebruikt. Als een van de kids op bed ligt zetten we hem daarop.

6. RoosW87

RoosW87 Actief lid

17 jan 2015
    282
    58
    28
    Wij hebben de supreme connect gekocht. Daar kun je 4 camera's op aansluiten en je hebt een vrij groot beeld. We hebben er ook weer iets bij gekocht, waardoor je naast het beeldscherm ook nog beeld op je telefoon hebt. Dus als er dan oppas is en wij gaan weg, kunnen we altijd en overal even checken of hij slaapt en hoe het gaat :)

Deel Deze Pagina