Ons terras wordt volgende week betegeld en met de komst van de meivakantie ben ik met spoed op zoek naar een fijn, stevige en grote loungeset. Ik zie door de bomen het bos niet meer en in de nabije omgeving waar ik woon maar weinig winkels waar ik de sets in real life kan bekijken. Ik hoop dat jullie goede tips, evt met foto voor me hebben. Prijs houden we graag onder de €1500.
Mijn tip: zeker wél in real life gaan proberen! Degene die je op internet het mooist vindt zijn waarschijnlijk niet degene die het lekkerst zitten!
Precies, daar ben ik bang voor. - woon in Zeeuws Vlaanderen, en hier in de buurt de standaard zaken al bezocht. ( zoals Kwantum, Jysk, Leen Bakker etc ) , maar niks gevonden helaas.
Over de grens naar België dan eens kijken. Hebben De Piramiden de tuinsets nog niet te koop staan bijvoorbeeld?
Wij hebben de Vonge set van Jysk. Gaan nu de 3e zomer ermee in. Ik ben er nog steeds heel blij mee. De standenstoelen hebben we ook.
Wij hebben ook een loungeset van Exterioo, zijn ook zeer tevreden. We zijn voor een metalen loungeset gegaan ivm de levensduur.
Dat klopt, wij hadden die ook al 10 jaar. Staat nu bij vrienden (hadden geen plek meer voor) Maar dat is geen garantie dat het nw model ook zo goed is. Wij hadden wel zwarte kussens, was wel een ramp met de hondenharen. En werd behoorlijk heet met de zon, we hadden dus meestal kleden erop.
We hebben vorig jaar deze gekocht van Kwantum. Dat was een zwarte versie ipv rotan (maar deze vind ik nog leuker!) hij zit en ligt echt heerlijk, ik val regelmatig in slaap erop . Staat onder overkapping maar de kussens kunnen nat worden. Er plast weleens een kat op, ieuwww, maar vocht ligt er dan echt op en trekt niet in de stof . Super blij mee en heel betaalbaar.
Ziet er leuk uit, maar hij oogt nogal fragiel door zijn dunne pootjes. Ben bang dat wanneer iemand , veelvuldig misschien wel, neerploft , dat hele bankje uit zijn voegen trekt.
Ik denk dat de pootjes wel van metaal zijn. Lijkt me toch? Maar ja misschien is neerploffen geen goed idee
Wij hebben een set van Buitenhof tuinmeubelen. Van echt hardhout met kussens met echt een stevige stof. We behandelen hem regelmatig met speciaal spul zodat hij netjes blijft.
Wij hebben het gekocht op marktplaats. Heel veel keus en ook betaalbaar. Wij hebben de set overgekocht van mensen die gingen verhuizen. De set was pas 2 jaar oud!
Buitenhof tuinmeubelen vandaag bezocht. - En hebben dé loungeset gevonden. Blij mee. Bedankt voor jullie tips, en t meedenken.