welke koffer peuter bijna 2

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Pandora, 9 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    wij gaan over 2,5 week op vakantie( vliegtuig ) en ik wil M. zijn kleertjes in een eigen koffertje
    zat te denken aan een trunki, maar deze is te klein ben ik bang

waar kan ik een leuke kinderkoffer kopen????
    of hoe nemen jullie dit mee

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Bij de kijkshop een klein formaat koffertje op wielen?

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    weet je het zeker? Ik zou het niet doen. Je mag maar zo weinig gewicht meenemen en zo'n koffertje weegt al snel 2 kg (of meer) en dat gewicht ben je dan ook weer kwijt.

Wij verdeelden het gewoon over onze eigen koffers en dan werden die gewoon iets zwaarder.

Als je toch een koffertje wil, zou ik eens op marktplaats kijken. Trolleys worden helemaal niet vaak gebruikt en staan als nieuw op marktplaats.... misschien ook wel dichtbij jou?

4. Saskia78

Denk dat het sowieso makkelijker is om een tasje leuke speeltjes voor je peuter voor in het vliegtuig mee te nemen... En dan desnoods daar een speciaal eigen tasje van te maken :)

En wij hadden zo'n kleine trolley van de kijkshop (regelmatig in de aanbieding en vliegtuigproof.
    Kun je evt zelf ook nog eens gebruiken als je een nachtje weg gaat :)
    E puntje bij paaltje.. Zitten de kleren toch zo verdeeld als dat practisch het beste uit komt.
    Maarja.. Ze is wel stoer met d'r koffertje :)

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Die trunki is echt een leuke koffer. Heb er veel complimenten over gekregen! :) Kan veel in hoor. Ikzelf gebruikte het koffertje gevuld met speelgoed voor in het vliegtuig en kinderen kunnen erop zitten te rijden ideaal.

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Bij arke flay mag hij gewoon 10 kg meenemen...koffertje weegt 1, 5 kg

7. Saskia78

Oh help... Arkefly..
    Serieus... Stop meer dan genoeg speelgoed, iets te eten voor tussendoor, een tandenborstel en schone kleding in je handbagage... Dont forget!

14 uur vertraging hadden wij... En niks geregeld.
    En aldus de hollandbalie.. Gebeurde dat vaker :(

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ben met arke fly naar kenia geweest en was gewoon prima

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
    Wij 16 uur, koffers al aan boord natuurlijk en niets bij de hand en inderdaad aan ons lot overgelaten.

On topic: Sammie samsonite

10. Fransa

Fransa Niet meer actief

Ik zou zeggen de Trunki. Die wil ik ook wel. Iemand enig idee tot welke leeftijd die Trunki nog een beetje werkt qua loopautootje??

11. Fransa

Fransa Niet meer actief

12. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    onze oudste heeft een trunki als handbagage

13. Saskia78

Haha ik dacht eerst "nooit van m'n leven!"
    Maar hij is niet eens heel duur... Voor een luxe kinderkoffer.

Maar goed.. Hier 2 tientjes voor een felroze kleine trolley... Was ze ook blij mee.

14. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik denk zeker tot een jaar of 6/7. Oudste wordt nu 5 en heeft maat 116. Is groot voor zijn leeftijd en past er nog prima op :)

15. Fransa

Fransa Niet meer actief

Thanks, daar kan ik wat mee. Oudste wordt 4 in september en zit er over te denken om deze voor z'n verjaardag te vragen. Hij was een paar weken geleden 102cm dus dat zou dan nog prima een poosje goed kunnen gaan :)

16. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Mijn zoontje heeft de krokodil trolley van samonite, daar gaat heel erg veel in vind ik en deze zijn ook erg stevig, afgelopen zomer mee op vakantie geweest en mocht gewoon als handbagage mee

17. koala28

koala28 Niet meer actief

Hier zo'n nep Trunki van de Kruidvat. Vorig jaar gekocht en meegenomen op vakantie. Oudste was toen 2,5 jaar. Hij vond het geweldig om met dat koffertje te lopen. We hebben er vooral speelgoed, tekenboekjes, etc. ingedaan. Kleding gewoon in onze koffer.

Deel Deze Pagina