Welke Kaufland in Kleve is groter?

Discussie in 'De lounge' gestart door Eylem, 19 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Even een vraagje aan de Deutschland-kenners :D

Wij gaan morgen naar Kleve en willen in ieder geval naar de Kaufland maar welke is nou het grootst? Flutstrasse of Olmerstrasse, ik kom er niet uit op internet, overal staat wat anders. Flutstrasse ligt meer op de route voor ons maar als die andere groter/leuker is rijd ik met plezier even door. We willen daarna nog naar de Aldi en Intersport in het winkelcentrum in oberstadt.

2. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Wij gaan altijd naar die flutstraße volgens mij is die ook wel groter alleen zitten er geen andere winkeltjes bij. vind die ander maar rommelig.

3. Rana84

Rana84 Actief lid

12 dec 2011
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij maakt het weinig verschil. Maar de Olmerstraße heeft Deichmann :)

Als je naar de Oberstadt wil en je vanuit richting Nijmegen komt, dan is die andere Kaufland natürlich beter.

4. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Wij gaan altijd naar het plein waar de Edeka zit. Veel fijnere winkel vind ik. En daar zit meteen de intersport, dm, aldi, deichmann, kledingwinkels, babyzaak, schoenen outlet etc op hetzelfde plein + gratis parkeren!

5. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Daar gaan wij ook altijd naar toe! Veel fijner en groter. En de Mac Donalds zit er natuurlijk haha!

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

En welke is dat lieve meiden :D haha. Want dat is toch dat oberstad winkelcentrum met de mac en de intersport en aldi. Maar daar was geen Kaufland toch...

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ok thanx denk dat we daar maar naartoe gaan dan :)

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

Wij hebben er vlakbij gewoond 3 jaar.

Die in de Flutstrasse is perfect, vanuit daar zo het centrum nog via de benedenstad.

Edeka zit inderdaad een hoop andere winkels bij, maar is wel veel duurder naar duitse begrippen.

Veel plezier!!

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Dank je wel, het wordt dan toch de Flutstrasse en dan gaan we daarna verder naar de andere winkels :)

10. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Zeker flutstrasse. Die in keller is ook leuk en daar heb je het clever plantencenter en deichmann maar als je vanaf de flutstrasse omhoog rijd naar oberstadt dan kun je daar ook nog shoppen. Daar heb je kik deichmann babyone en nog een aantal zitten.

Deel Deze Pagina