In het verleden heb ik wel eens huisparfum gehad maar dat bleef nooit lang hangen. Door die reden heb ik het niet meer gekocht. Nu zag ik net in een winkel hier Lampe Berger staan en dat zag er veelbelovend uit. Overigens vind ik de geurstokjes van rituals ook heel mooi en lekker ruiken. Ik ben alleen benieuwd of dat wel blijft hangen? Welke gebruik jij en blijf je die lang ruiken?
Geen! In de toilet wel maar in huis moet ik geen standaard "lekkere" geur. Af en toe een geurkaarsje vind ik wel lekker maar verder niet.
Air wick fresh matic en mijn man kiest altijd de geurtjes uit vind hij leuk en ik vind het prima en soms zet ik een wierrook stokje aan
https://www.chi.nl/davos-air-spray.html Deze spray heb ik al jaren. Zuinig in gebruik en een heerlijk frisse lucht die aardig lang blijft hangen.
Airwick freshmatic. Die gebruik ik alleen in de herfst/winter en dan ook meestal een echt winters geurtje zoals appel kaneel. Ik zet hem uit als ik een stoofgerecht of iets kruidigs pzet. Dan ruikt het in huis naar echt eten en dat vind ik het allerlekkerste.
Al jaaaaaren een Lampe Berger. En dan altijd deze; https://www.parfumvoorinhuis.nl/product/elegance-ambree/ Zo ontzettend lekker. Krijg er ook vaak complimenten over
Ik heb van Mijnstijl huisparfum spray, ruik ik bijna niet. Van Riuals ruik je langer. Heb ook geurstokjes, maar die ruik je alleen de eerste weken echt goed vind ik.
van alles ik wissel regelmatig omdat ik na een tijdje dezelfde geur het zelf niet meer ruik. Ik heb een lampe berger, lekker voor na het koken trekt de etenslucht weg maar als de dop erop gaat is het lekkere geurtje ook snel weg. Ik heb geurkaarsen van woodwick, ruiken erg lekker maar ook als de kaars uit gaat is de geur snel weg Ik heb een interieurspray van Riviera Maison (ibiza heet de geur) als ik deze in de ochtend op de bank en gordijnen en wat spuitjes in de ronte spuit dan ruik ik dat later op de dag zeker nog. En op dit moment heb ik in de stopcontact zo een geurversprijder van airwick. Ruikt de hele dag lekker. Moet bekennen dat ik het zelf weer minder ga ruiken dus dat het tijd is voor een wissel.
Oh en natuurlijk de Yankee Candle. Altijd de grote jar. Nu nog steeds Christmas Garland. Blijft ook heel goed ruiken.
Oh ik las de titel en toen dacht ik: huisparfum wat is dat? Maar na de reacties snapte ik hem hoor hahaha. Ik heb hier scentchips, vind ik zo nu en dan heerlijk. Moest wel even zoeken welke ik lekker vond aangezien er ook een paar geuren zijn die ik echt vreselijk vind. Ik gebruik het regelmatig en vind het erg lekker. Heb ook wel eens staan kijken bij de lampe Berger maar nu lees ik net dat die geur weer snel weg is, hebben anderen dit ook?
Geurstokjes van de Hema (ja, je gelooft het bijna nie) zijn echt heerlijk en blijven lang hangen. Rituals ook natuurlijk en af en toe geurkaarsen. De stokjes van Bolsius ruiken ook erg goed, maar vind ik iets te sterk aanwezig.