Hellllo ladies!! Ik ben nog niet zwanger, mijn vriend en ik zijn wel druk bezig maar het duurt iets langer. En ongeduldig als ik ben wil ik met ovulatietesten gaan beginnen. Maar er zijn zo veel verschillende te koop. Welke gebruik jij en waarom? Deze vraag is ook voor de zwangerschapstesten. Willen jullie ook de poll invullen?
Even in het juiste subforum laten zetten. Er is speciaal een subforum voor zwangerschapstesten en ovulatietesten. Dit hoort niet in de lounge @Beheer
Ovulatietesten gebruikte ik van de Action. Dat zijn gewone streepjestesten, en als die donker waren deed ik ter bevestiging een test van Clearblue met de smiley (de roze). Zwangerschapstesten gebruik ik ook van de Action. Werken prima bij mij, lopen misschien wel iets langzamer op dan andere testen. In het verleden gebruikte ik ook Predictor, waren echt superfijn en snel duidelijk. Maar helaas zijn die niet meer verkrijgbaar.
Ovulatietesten gebruikte ik action testen (die paar keer dat ik ze gebruikte) en voor de zwtesten gebruikte ik de kv 2v5, action, cb en predictor
Ik heb ovulatietesten van sensitest, hier ooit mee begonnen omdat ze goedkoop waren... Op zich prima ervaringen mee, vind elke keer mijn piek. Helaas na 1,5 jaar nog niet succesvol zwanger, wel een miskraam ongeveer een jaar geleden. Zwangerschapstesten wisselt, meestal ook sensitest, want goedkoop. Inmiddels zo veel testen versleten dat ik niet meer de dure van de drogist koop.
Ik durf echt geen testen bij de Action of Kruidvat te halen. Veel te bang dat iemand het ziet. En ik weet niet of het alleen bij mij is, maar ik heb dus echt heel vaak controle bij zo'n zelfkassa. Sta ik daar straks met mijn rode kop!
Het is niet erg, maar ik schaam me daar gewoon voor. Mensen hoeven het niet te weten. Ik woon in een dorp misschien is dat anders als in een stad.