We hebben een appenzeller pup van nu 15 weken. We voeren haar sinds 5 weken Wooof maar ben nu tot de otndekkening gekomen dat dit helemaal geen goed voer is. Daarnaast heeft ze 4/5 x pd ontlasting wat ook erg veel is. Ik heb alle honden forums doorgelezen en ben erachter dan Acana , orijen ,taste of the wild de allerbeste zijn maar echt boven het budget. Vers vlees voeren willen we niet. Nu heb ik voedingswijzer ook al doorgespeurd en aan de hand daarvan Profine puppy besteld. Maar nu ben ik dus weer aan het twijfelen. Iemand die meer ideeen heeft qua brok? Budget ongeveer 50 euro voor 15 kg. Liefst geen/weinig graan en hoog vlees aandeel
Riverwood. Perfecte voeding. Is alleen iets duurder dan jouw budget: 75 euro voor 12 kg, maar ik ben er van overtuigd dat dit qua brok de beste voeding is. alleen mijn hond vind er weinig aan, maar dat ligt echt aan haar. Volgens de dierenwinkel lust iedere hond het!!
Er bestaan eigenlijk geen slechte brokken, maar gaat er om hoe de hond er op doet. Je hoort nu heel veel over orijen ed maar heel veel honden lusten het bijv niet of ze krijgen alsnog klachten als wisselende ontlasting of vochtproblemen. Is denk toch proberen wat het beste werkt voor de hond. Sommige honden zullen goed reageren op vers vlees of juist daar problemen mee hebben . Vind het tegenwoordig allemaal.te veel doorslaan. Je hebt al speciale brokken voor jack Russels en labradors boxers etcetera . Zou gewoon een zak halen wat qua prijs in budget past het min 3 maanden proberen . Hier een lab en na een jaar vers vlees geprobeerd te hebben waar hij juist darmproblemen van bleef houden overgestapt op farmfood. Een geperste brok . 15 kg voor 45 euro
Hier werkt Simpsons erg goed, te krijgen via zooplus. Beetje afhankelijk van welke lijn je neemt weinig granen, goed vlees en erg geschikt bij allergieen.
En niet vervelend bedoeld hoormaar op de honden forums hoor je ze allemaal over graanvrijeen brokken . Maar dat was er jaren geleden ook niet en die honden werden ook gewoon oud. Plus je moet er bijna een baan bij nemen om die brokken te kunnen betalen
Orijen. Krijgen ze hier ook op vakantie. Normaal krijgen ze vers vlees van Bibi of carnivoer. Renske schijnt ook prima te zijn net als Farmfood, Edgar Cooper en Doglovers gold.
Jaren geleden kregen de honden ook geen brokken maar gewoon vlees en andere restjes eten van mensen. Niet zoveel granen dus Ik zou ook voor brokken met zo min mogelijk graan gaan.
Wij geven onze pup Acana. Ik hoor ook goede verhalen over DogLoversGold, dat is net wat goedkoper volgens mij. Misschien is dat iets?
Ben ik weer haha. Zou ook kijken voor een brok die algemeen makkelijk te verkrijgen is . Moch't je Bedoel eigenlijk meer de tijd van de pedigree en de eukanuba en royal canin. Jaren geleden in dierenspeciaalzaak gewerkt en toen was eukanuba het helemaal. Wastraks toen der tijd het beste van het beste . En nu wordt het als troep beschouwd. Geef het zelf niet. Niet omdat ik het niet goed vind maar wel te duur. Nu farmfood en mooie prijs en glimt als spiegeltje en lekker actief
Heb je deze aflevering van Radar al gezien, gaat over vers vlees. Worden flinke vraagtekens geplaatst of het wel zo goed is. https://tvblik.nl/radar/3-september-2018 Ik ben ermee gestopt . ( had dat sowieso gedaan hoor, dat terzijde. Laatste weken had hij hele dunne ontlasting. Ben overgestapt op ander voer en nu nergens last mewr van.
Onze hond krijgt KVV en we barfen, maar hebben in de vakantie een brok. Heel lang dog lovers gold gegeven. Betaalbaar en goed. Maar daar reageert hij nu hij bejAard aan het worden is slechter op. Slechte vacht, lusteloos etc. Zijn daarom overgestapt op Total Bite Salmon en hij reageert daar perfect op. Wel iets duurder, maar hej een dier kost nou eenmaal geld
Toen ik zag dat meneer de onderzoeker bij bedrijven voorzitter is die worden gesponsord door een brokken fabrikant was het voor mij niet heel geloofwaardig meer. Wij voeren trouwens Lotgering.
Wij geven onze pup nu Royal Canin omdat de Fokker dat geeft maar we willen straks overstappen op Biofood geperste brok. Wat een leuke site is: voerwijzer.com, Staat heel veel info op, eigenlijk teveel
Hij krijgt hij nu al jaren carnis. We hebben van alles geprobeerd, meneer heeft een erg gevoelige huid en is voor veel dingen allergisch. Zijn zelfs bij een honden dermatoloog geweest. Die raadde carnis aan. Hij krijgt die met zalm maar je hebt ook met vlees. Zijn huid uitslag is hierdoor helemaal verdwenen.en ziet er nu super goed uit. Dus kijk goed naar je hond en hoe hij reageert op voer. Koop eventueel eerst kleine zakken om uit te proberen. En wat bij de een goed helpt wil niet bij de andere goed helpen. De hond van mijn schoonouders krijgt het goedkoopste voer van de aldi en dit gaat super goed. Hond is nu 12 jaar.
markus muehle de groene zak koudgeperst hooggehalte aan dierlijk niet belachelijk duur €35 voor 15 kilo gewoon te koop bij zooplus
Ik gaf onze vorige hond bonzo, totdat de man in de dierenwinkel zei dat dat de MacDonalds onder het hondenvoer was Nu krijgen onze twee teckels Pro Plan. Ze doen het er goed op (al deed onze vorige hond het ook prima op Bonzo, en toen ik overstapte op Pro Plan deed hij het net zo goed). Pro plan kost iets van 46 euro voor 14 kilo.