Naar aanleiding van de aflevering van keuringsdienst van waarde, ben ik erg benieuwd welke "gewone" snacks jullie allemaal in de airfryer doen? De aflevering ging over het verschil van patat dat geschikt is voor friteuse/oven/aifryer. Dat oven/airfryer gelijk was dat wist ik. Alleen de mevrouw van Aviko stond wel even met de mond vol tanden toen ze begonnen over het aifryer tekentje dat op de normale patatzakken staat Na een beetje Google werk schijnt?? Dat er ook normale frikandellen in moeten kunnen.
Ja ik had ook allang door dat dingen speciaal voor de airfryer duurder zijn. Gewoon marketing. Alles wat in de oven kan...kan ook in de airfryer. Wij doen er ook gewone frikandellen in, deze worden niet bruin, maar smaken prima. Oven frikandellen worden wel bruin.
De airfryer is gewoon een klein en compact hetelucht oventje, waar de lucht wat efficiënter circuleert. Dus alles wat in de oven kan kan ook in de airfryer. Alleen moet je het dan vaak op een iets lagere temperatuur doen en korter.
Ja dat alle oven spul in de airfryer kan dat wist ik al. Maar verder?? De normale avoko friet schijnt dus ook gewoon lekker te worden in de airfryer. Dat wist ik dat weer niet haha
Hier gaan de gewone mora kroketten de Airfryer in. Ze zijn een stuk goedkoper en lekkerder dan de oven variant.
Hier eten we de gewonen kipnuggets en viandellen. Krokketen en frikandellen wel de oven variant. Wel gewoon van Lidl.
Frikandellen kaassoufle kipnuggets hamburgers kipvingers patat allemaal de gewone en wordt lekker in de airfryer
Mora kroketten (gewone), kaassoufles van Lidl, diverse merken frikandellen, hamburgers vd Lidl doen wij allemaal in de AF. Koop geen speciale oven of af variant, alleen van friet omdat dat sneller en lekkerder is. Gewone snacks worden over t algemeen wat bleker, maar smaken prima
Uit eindelijk kan alles er in maar sommige dingen proeven dan gewoon een beetje vreemd en dan moet je zelf beslissen of je het vind kunnen ik neem er ook kroket uit terwijl een ander dat niet zo lekker vind.