Wie van de dames hier gebruikt er een föhn borstel die echt goed werkt? Ik wil eigenlijk dat 'geföhnd door de kapper' effect. Ze föhnen mijn haar eigenlijk altijd een beetje stijl met de krulborstel en losse föhn erbij. Nu had de kapper het dus over een fohnborstel.. Dus wie heeft er 1tje die goed is en ook goed warm föhnt.. Tips welkom!!
Ik had de satin hair airstyler, die was echt super fijn alleen brak na 2 maanden de borstel af.... Heb vandaag een van Babyliss gekocht maar weet nog niet of die goed werkt... Ze hadden hem bij mediamarkt wel aangeraden Homepage - Media Markt - Ik ben toch niet gek
Mij moeder, zusjes en ik gebruiken al jaren deze fohn: http://media.kieskeurig.nl/images/00/93/65/83/6d35/4aa6/baba/ca9bd8f0577f/l.jpg Van het merk Braun. Ik heb zelf krullend haar en met deze fohn (icm een stijltang) wordt mijn haar 100% stijl. Ik kocht hem bij de BCC, voor 15 euro geloof ik.
Deze pas geleden besteld als aanbieding ergens anders: Instyler - Stijltangstore.nl Ik heb een bos krullen en kreeg hier makkelijk stijl haar mee Ik heb hem alleen nog maar 1x gebruikt omdat er een verkeerde stekker omvormer bij zat (te kort stekkertje) waardoor die de hele tijd uit het stopcontact valt. Krijg binnenkort een nieuwe toegestuurd. Misschien wordt hij binnenkort aangeboden op een dagjes aanbieding site, zo heb ik hem voor veel minder gekregen.
Ik heb een stijltang maar dan is het helemaal stijl. Als de kapper het föhnt dan heb ik een soort slag in mijn haar. Dus minder krul als normaal, maar minder stijl als met de stijltang. Ik vind het na föhnen bij de kapper er natuurlijker uitzien als dat ik het stijl. Heb een hele goede stijltang dus die heb ik niet nodig.. En met een ronde borstel em losse föhn kan ik niet overweg vandaar..