Mijn Sony Ereader heeft het zojuist begeven Ik zou graag voor de vakantie nog een nieuwe willen, maar welke?? Over de Kobo (glow) hoor ik veel goeds maar toch zijn de recensies die ik op internet vind niet heel lovend. Welke hebben jullie?
Een sony 😃 De eerste 6 jaar geleden gekocht, maar die begaf het (door eigen schuld) en weer een sony gekocht.
Ik heb een Sony gehad en heb nu m'n tweede Kindle. Ik vind het een heerlijk ding. En vooral fijn dat hoe makkelijk je je boeken erop krijgt.
Jammer dat ie nu niet ergens in de aanbieding is. Toen mijn huidige ereader vorige week kuren begon te vertonen was de Kobo glo 20 euro goedkopern dan nu
Toen ik net een e-reader wilde kopen, had consumentenbond ze net getest , de kobo glo HD kwam toen als een van beste uit de test. Dus tja, toen heb ik die maar gekocht . Ben er erg tevreden mee! (maar ik kan niet vergelijken, heb nooit een andere gehad )
Hier ook 2 weken geleden een Kobo Glo gekocht, ook omdat hij als beste uit de test kwam hij de consumentenbond. Verder geen ervaring met anderen. Ik kan je wel zeggen, dat schermverlichting toch wel erg handig is. Ik dacht het eerst niet nodig te hebben, omdat ik nooit echt in het donker lees. Maar 's avonds is het toch wel makkelijk, ook al heb je de lampen aan.