Welke elektrische tandenborstel: oral-b of philips sonicare

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Bouwjaar1979, 27 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Nu mag mn dochter als ze poetst en wij mogen napoetsen zonder dat het blèren wordt een sticker plakken. Maar ja de emmer met stickers is bijna leeg en om nou eeuwig door te gaan. Ik heb een elektrische tandenborstel beloofd als de stickers op zijn. Ik keek vanmorgen en moet dus wel eentje gaan kopen nu.

Maarja welke?

*Philips Sonicare For Kids: heeft veel goede recensies op kieskeurig.nl, maar kost behoorlijk wat (en wsl losse borstels ook)
    *Oral-B Stages Power Kids: stuk prijsvriendelijker
    *Oral-B Vitality Kids:geen idee wat t verschil is net de andere oral-B

Hebben jullie ervaringen met een elektrische borstel voor een 2,5 jarige en zoja welke? Bijvoorbaat dank voor de reacties

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wij hebben 2 weken terug de Philips sonicare for kids gekocht.
    Echt zo'n geweldige aankoop hadden we al veel eerder moeten doen. Super leuk met die app die gelinkt is aan de tandenborstel echt een aanrader. Ja het kost wat maar wij zijn er meer dan tevreden over. Eindelijk goed poetsen zonder gedoe.

Sonisich poetsen zoals de Philips doet is heel anders dan oral b waarbij de borstel draait. Wij hebben zelfs ook philips sonicare diamondclean en dat poets vele male schoner en fijner dan oral b is onze ervaring. We zouden hier alle drie niet meer zonder sonicare kunnen.

3. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Wij hebben oral b power kids. Doet zijn werk en is prima. Maar dochter poetst zonder morren haar tanden en laat ons goed napoetsen dus we hadden niet veel meer poespas nodig.

4. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    dochter heeft zo'n oralb bij kruidvat vandaan.
    bevalt prima en poetst goed

5. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Ik heb voor mn zoon de oral b stage kids. Poetsen was altijd drama en nu lukt t goed

6. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.049
    0
    0
    Hier ook Oral b voor beide meiden.
    Heb wel begrepen dat je pas elektrisch mag poetsen vanaf 3 jaar...

7. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Wij hebben voor onze zoon (2,5)de oral b stages power, een rode met blauw. Werkt prima en mijn zoon vind het ook leuk om te poetsen. En het voordeel is dat wij ook oral b tandenborstels hebben dus hoeven we maar 1 lader te gebruiken.

8. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Wij hebben hier voor de kinderen gewoon de goedkoopste tandenborstel van oral b met de opzetborstels voor kinderen. Het apparaat is vaak al te koop voor 17,99 euro. Bevalt hier perfect ook voor de jongste spruit.

9. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.176
    16.510
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier ook van hetzelfde.
    De jongste poets ik overigens gewoon met een hand tandenborstel van 2 euro.

10. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Die heb ik ook, gewoon de volwassen goedkoopste Oral B versie (zonder muziekjes enz, ding op zichzelf is al wel interessant genoeg). In grootte/breedte zit bijna geen verschil.
    Dochter poetst ook met volwassen opzetborsteltjes.

11. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    We hebben philips care voor kids en gebruiken sinds ze 1.5 is echt de uitkomst. Ze wilde nooit poepsen behalve onder de dwang. Tandarts radde deze aan het mag gewoon bij babys

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Een Frozen tandenborstel van Oral-b. Kun je ook een app bij downloaden. Apparaat kostte 22.50 en dames hier vinden hem erg leuk.

13. Liefste baby

Liefste baby Actief lid

3 jul 2014
    189
    7
    18
    NULL
    NULL
    Ook de rood/blauwe Oral-b met opzetborstels van Cars en de app gedownload. Tijdens het poetsen kijkt hij dan een filmpje en krijgt een "sticker" in de app als hij twee x per dag heeft gepoetst. Poetsen bevalt echt super zo!

14. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ooh ik wist niet dat er ook een app van was! Ga ik eens naar kijken.

Deel Deze Pagina