Welke eiwitshakes lekker?

Discussie in 'De lounge' gestart door Annalise74, 7 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Naar aanleiding van het andere topic over "meer eiwit eten" heb ik een vraag speciaal over de shakes.

Ik gebruik sinds een paar weken ook shakes. Ik heb een actief leven, sport daarnaast 3-4 keer per week vrij intensief. Via mijn voeding krijg ik niet voldoende eitwit binnen dus heb ik bij Body en Fit een pot met dat spul besteld, smaak banaan.

Ik heb nu de 24hr protein omdat dat een mix is van eiwitten die snel en eiwitten die langzaam worden opgenomen en dat leek me wel fijn. Ik drink er één per dag, na het sporten of voor het slapen gaan.

Maar sjongejonge wat is dat spul smerig. Het is mierzoet en ik krijg er gewoon braakneigingen van. Na het sporten krijg ik het nog wel weg omdat ik dan dorst heb maar anders, bah!

Dus vandaar mijn vraag: "Welke shake is goed te doen?" Niet zo zoet zou al fijn zijn....

2. Mommy11

Mommy11 Bekend lid

7 apr 2015
    905
    202
    43
    Van Body & Fit shop vind ik Whey Perfection lekker, mixen met magere melk en het is net een milkshake (vanille, banaan, aardbei en mixed berry bliss geproefd; allemaal lekker).
    Smart protein van hun heb ik ook vaak gehad, op zich wel lekker, iets chemischer vind ik, en hij word dikker.
    Zelf eet ik gewoon een Questbar voor de eiwitten en als lekker tussendoortje.. Geen shakes meer

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik zou gewoon een chocoladesmaak kopen. Al die andere smaken heb ik nooit lekker gevonden en het maakte niet uit uit welke pot het kwam.

Ik heb nu colossus 2500. Eiwitten en koolhydraten maar deze is om in gewicht bij te komen. Is wel heel lekker. Gewoon zoete chocomelk

4. 1548

1548 Niet meer actief

5. Koon

Koon Niet meer actief

Ik heb er zojuist 1 besteld zonder toegevoegde smaak. Zal ook wel niet te drinken zijn haha.
    Heb nog geen ervaring met whey shakes, maar ga steeds intensiever sporten (kracht) en merk dat mijn lijf soms heel lang nodig heeft om te herstellen.
    Ik eet zo clean mogelijk, dus wil in zo'n shake ook niks geks hebben zitten. Maak er dan zelf maar wat van met melk en fruit of zo.

6. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.860
    5.098
    113
    Lees even mee. Heb veel geprobeerd maar vind echt alles zooo vies.

7. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Ik bestel altijd vanillesmaak (body en fit) en blender het met amandel-kokosmelk van alpro en een stuk fruit. Dan vind ik het pas lekker.

Ik vind bijna alle smaakjes erg chemisch smaken.

8. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.015
    545
    113
    ik heb altijd vanille van performance

9. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Ik heb de smart proteine en de Micellar Casein Perfection (slow proteine voor het slapen gaan) van body en fit shop. Idd mengen met magere of amandelmelk ipv water. Ze smaken gewoon als een milkshake. De Micellar Casein Perfection vind ik lekkerder/romiger smaken.
    Als je ze te zoet vindt, kan je ook extra water aan toevoegen.

10. Sandywich

Sandywich Actief lid

4 mrt 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL
    Van de smart proteïn vind ik de cappuccino erg lekker! Ik doe ze altijd aanmaken met water.

11. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.788
    491
    83
    Wij hebben de Isolaat perfection van de Body&Fit. Ik vind de banaan het lekkerst, en chocola was heel ook goed te doen. De aardbei vind ik verschrikkelijk, mierzoet (wat waarschijnlijk ook de reden is waarom vriend die wel lekker vindt :D).

Hiervoor hadden we de Whey perfection, maar daar vond ik de structuur niet prettig, erg dik en schuimerig zeg maar. De Isolaat is veel dunner en zonder klontjes.

12. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ik ben benieuwd naar je ervaring...

13. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Van de Isolaat Perfection de stracciatella (Body&Fit)

14. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Ik bestel altijd bij Xxl Nutrition want body en fit zitten verborgen suikers in. Smaken ook heel sterk (door de suiker) en zijn korreliger of schuimen heel erg.

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Waarom maak je het niet zelf?

16. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Whey delicious van xxlnutricion.
    Die zijn echt super lekker en alle smaken zijn top!
    Ik kies altijd kokos 👌

17. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Tropical

18. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Hoe maak jij het dan? En hoeveel eiwitten zitten er dan in?

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ik heb een recept gevonden die houd ik ongeveer aan. Alleen gebruik ik Skyr en geen kwark.

Zelf een Eiwitshake maken zonder Poeder! - Optima Vita

In de zelf gemaakte zitten iets meer eiwitten dan een shake.

Ik heb de tip gekregen om het zelf te maken van een diëtist die is aangesloten bij een sportschool. De poeders zijn verder wel prima...alleen smaken ze inderdaad niet zo lekker.

De zelfgemaakte zijn echt verrukkelijk.... ik maak het ook voor de kinderen.

20. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Hmm klinkt wel lekker die zelfmaakshakes.

Alleen 27 gram eiwit per 200 gram kwark (dus 13,5 gram eiwit in 100 gram kwark)??? In mijn magere kwark zit maar 8,3 gram eiwit per 100 gram...
    Welke kwark zou de betreffende dame van die website gebruiken?

Deel Deze Pagina