hai, ik had een vraagje, ben op zoek naar een nieuwe babyfoon. ons moppie is bijna drie en al 2 stuks versleten dus nu willen we dolgraag een goeie. heeft iemand tips ben internet al aan het afstruinen maar kan nogn iet echt wat goeds vinden.
die alectos leken mij idd wel wat zien er goed uit. ken het merk verder niet maar heb wel het idee dat ze dus goed zijn.
Ik heb deze babyfoon en ben er erg tevreden over: http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/Kenme ... 42694&AI=3 Je hebt goed geluid zonder ruis. Zit een 'nachtlampje' in van sterretjes. Als je de babyfoon aanzet maakt hij een piepje dat hij verbonden is, en blijft hij piepen of het lamje blijft knipperen als dit niet het geval is. Zie de link, klik op meer info daar is wat meer uitleg.
Hoi hoi, Wij hebben een beveiligingscamera gekocht. Deze heeft 2 cameraatjes en een groot beeldscherm. Ik kan de kleine dus altijd zien en hoef bij 'vreemde'geluiden geen zorgen te maken of te gaan kijken in zijn kamer, zodat de kleine denkt dat ik hem kom halen. Ideaal systeem! Na twee weekjes is de kleine al in zijn eigen bedje/ kamertje gaan slapen. Het heeft ook infra rood , dus in het pikkedonker kun je de kleine ook zeer goed zien. Wij hebben 150 euro betaald, maar dat is niks tegenover de rust die je zelf krijgt!
hier ook een alecto, wel even kijken op kieskeurig.nl voordat je 'm gaat kopen! Kan namelijk nogal schelen in de prijs!
Ik heb de Philips avent DECT-babyfoon SCD530/00 Die is echt heeeeeelemaal geweldig. Ik hoor zelfs de brommers langs rijden en ik woon 5 hoog Je kan de gevoeligheid ook lager zetten zodat je dat soort dingen niet hoort maar alleen je kindje. Ik zweer erbij...!
ok super, zie dus dat er veel zijn met een alecto. had dus al ff gekeken op keiskuerig en zijn idd wel grote prijsverschillen zeg. ik had nu zelf een pihillips dit keer maar die doet het udsn iet zo best meer zie alleen nog maar de lampjes komt geen geluid meer uit jah heel af en toe. maar is dus lastig. heb hem ook vaak aan hoor. als de dochter ziek is ook nog snachts omdat ze bekend is met koortstuipen en die hoor je dus over zon ding sneller als jezelf. die alecto dx-99 lijkt mij ook wle wat. zal ens verder er mee kijken ook wat ie hier in dld kost. meer tips zijn altijd welkom hoor heb nog niks besteld hihi.
Ik heb er zo ongeveer een hele studie naar gedaan om een goede babyfoon te vinden voor mn zus. In ieder geval moet je DECT hebben. Ik heb heel het internet afgestruind en de ALECTO DBX-88 kwam als beste uit de bus. Hij was heel moeilijk te verkrijgen (2 maanden geleden), dus ik weet niet hoe dat nu is. Heb hem uiteindelijk bij de mediamarkt gevonden. Mijn zus vindt haar bayfoon helemaal het einde! Succes!
Hier de DBX-85. Werkt prima, nooit problemen mee gehad. En een redelijk bereik (paar huizen verderop). Wij wilden verder ook geen liedjes of toestanden op de babyfoon.
Die hebben wij ook gekocht, maar dan van de kijkshop (momenteel 45 euro) . Maar wij gebruiken hem alleen op verjaardagen of als we ergens op visite zijn. In ons flatje is het niet nodig . Fijne babyfoon, alleen waren de bijgeleverde batterijen slecht, snel vervangen dus