Ben ik weer met een uitzet-vraagje! We willen een babyfoon met camera aanschaffen, maar ik lees hele verschillende dingen op het internet. In eerdere topics op dit forum kwam vooral "de Luvion" er goed uit, maar welke Luvion is dit dan? De Grand Elite, Platinum 2 of Prestige Touch? Luvion doet het op review-sites (kieskeurig.nl e.d.) dan weer lang niet overal even goed, maar then again heb ik tot nu toe geen enkele beeldbabyfoon gevonden met alleen maar positieve reviews... Ook de Alecto DVM-70 en de Philips Avent SCD 600 kom ik relatief vaak tegen. Hoop dus op wat recente tips en ervaringen, ook van mensen die hun babyfoon al wat langer gebruiken (lees namelijk vaak dat "de Luvion" het in eerste instantie schitterend doet, maar dan vervolgens een paar maanden later stuk gaat...) !
Grand Elite werkt top! De babydump adviseert om geen Prestige te kopen omdat het beeld veel slechter is. Wij vroegen waarom de Prestige in de winkel niet aanstond en toen zei die medewerker dat het komt omdat het zo'n enorm lelijk beeld is dat ze het alleen aanzetten als mensen erom vragen.
Wij hebben ook de grand elite. Prima ding..!! Hij is 1x stuk geweest maar na wat aandringen wel een hele nieuwe mee gekregen...
Grand elite! Ik ben er super blij mee. Op de 9 maandenbeurs het verschil gezien tussen de Alecto en Luvion babyfoons en de luvion sprong er echt uit. Beter beeld, beter geluid, minder vertraging in het beeld.
Ik heb zowel de grand elite als de prestige gehad de grand elite waren tot 2 keer toe de liedjes stuk dus toen tegen bijbetaling de prestige meegekregen , nog nooit problemen mee gehad ! Blij mee Liefs
Prestige touch hebben wij Het beeld is wel beduidend slechter dan de grand elite en zelfs de platinum , maar wel groot
Ik gebruik een babyfoon app met camera, kostte 3 euro, bevalt goed voor nu. Maar moet je wel 2 Apple producten hebben. Ik wil nog wel even in de winkel die Luvion Grand Elite bekijken. Of het beeld veel beter is. Aangezien onze oude babyfoon niet meer werkt had ik die app als tijdelijk genomen (vreet stroom zeg), kan dan straks even de beeldkwaliteit vergelijken.
Wij hebben de Prestige Touch en vinden hem geweldig! Super goed beeld en ook 's nachts is alles zo duidelijk zichtbaar, echt super!
de Alecto DVM-70 hebben wij hier in gebruik en bevalt ons goed. Beeld kan ik inzoomen, liedjes afspelen gaat ook goed. Na 15 minuten stopt hij automatisch. Ik ben heel blij ermee.
Eens maar idd scherm is groter en bij twee camera's (wat wij hebben) kan je de beelden naast elkaar zien. En dat is wel zo handig.
Wij hebben de Grand Elite, bevalt goed, goed beeld. Enig nadeel vind ik dat de temperatuur niet klopt, maar dat hoor ik over veel babyfoons.
Wij hebben de luvion platinum 2. nog niet in gebruik, want nog zwanger. wel hebben we een dochtertje van 4 die op zolder slaapt. laatst was zij ziek en hebben we het ding op haar kamer gezet. echt helemaal prima! ik lees veel reviews van camerafoons die slecht bereik hebben, maar over bereik en beeldkwaliteit absoluut geen klagen bij deze. 2 verdiepingen lager was dat nog prima in orde!