Helaas is onze groep 1 autostoel na 9 jaar niet meer veilig genoeg: door ouderdom zijn er stukken afgebroken. Dus tijd voor een nieuwe! Maar welke is écht fijn? Budget tot 200.
Wij hebben een 2way pearl op een family fix base. En een tobifix met isofix bevestiging. Vind de eerste veel prettiger qua riempjes en zitting.
De Pearl wordt te duur helaas, komt echt geen 4e meer. Tobifix, zie ik helaas niet meer te koop Hoe zat de poot? Neemt dat veel ruimte in?
Wij hebben een Maxi Cosi Titan. Is een 1-2-3 stoel dus ben je gelijk tot 12 jaar klaar. Hele fijne stoel vinden wij.
Uiteindelijk is passen in de winkel het beste wat ik zie tussen mijn kinderen en mijn neefjes is dat ze niet goed zitten in elkaars stoelen omdat hun lichaamsbouw zo verschillend is.
Dit! Babypark heeft een giga showroom met een stoeltjes Valhalla. Waar de Titan goed is voor G betwijfel ik of ik er met R mee wegkom. Compleet andere bouw die twee, de ene een volle spekkie en stevige beenspieren, de ander is echt een gespierde spijker.
We kwamen gister wel langs de babypark... maar ja zondag he? We waren een dag te laat haha Maar de axissfix besteld.