Ik wil mijn product gaan aanbieden als mogelijk kerstkado (ivm herkenning wil ik niet aangeven wat voor product het is). Wie kan me vertellen welke afdeling/persoon in een organisatie dit beslist? En dan denk ik aan: gemeente ministerie bedrijf universiteit ook hoor ik graag wanneer dit ongeveer wordt besproken en besloten. bedankt!!!
Ik werk in een ziekenhuis (ca. 7500 medewerkers). Hier wordt het dacht ik georganiseerd door een groepje mensen vanuit communicatie, inkoop en facilitair. En volgens mij wordt er rond de zomer al een besluit genomen.
Bij ons (ca. 100 medewerkers) wordt dit door de activiteitencommissie en HR gedaan. Beslissing wordt volgens mij ergens oktober/november genomen (al krijgen we nu al een aantal jaren hetzelfde als kerstpresentje).
Hier bij een GGD van ongeveer 450 man doet de afdeling communicatie dit. Ik weet alleen niet wanneer Weet wel dat zulke organisaties hele vaste begrotingen en bedragen hebben Laatste jaren is het vaker een etentje of bijeenkomst ipv een cadeau trouwens.
Ik gok dat het bij ons Communicatie is, in samenwerking met HR en Inkoop. Hogeschool en Universiteit. Maar we krijgen eigenlijk nooit een kerstcadeau hoor. En nu moet er ook nog bezuinigd worden...
Bij ons gebeurt dit door de office managers (totaal 7 vestigingen). Wij beslissen dit altijd rond de zomer.
Ik doe het zelf . Team van ongeveer 20. Zijn er ook altijd wel rond/na de zomer al mee bezig. Wil je me via pb laten weten wat het product is? Moet nog iets bedenken dit jaar haha.
Wat wordt de prijs ongeveer van het artikel? Als het niet al te duur is dan kun je het ook aanbieden als onderdeel van een kerstpakket en dan zou je bedrijven kunnen benaderen die kerstpakketten samenstellen.
Bij ons (grote organisatie meer dan 30.000 medewerkers) gebeurd dit door secretariaat HR met daarbij een soort van projectteam. En de keuze wordt nu al gemaakt.
Hier volgens mij HR, maar inmiddels zijn jet altijd cadeaubonnen. Zijn er nog veel bedrijven die kerstpakketten of cadeaus doen? Ik ben altijd blij dat het cadeaubonnen naar keuze is geworden bij ons.
Ik regel dit altijd, ben management assistente in bedrijf van 45 medewerkers, dus niet groot. Mag ik pb? Wie weet vind ik het ook wel wat