Welke accesoires Bugaboo kinderwagen???

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Do1981, 16 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Dames,

Graag wat tips/adviezen/ervaringen.

Wij oriënteren ons op een kinderwagen en willen gaan voor de Bugaboo Buffalo. Nu kom ik erachter: dat is pas stap 1. Nu nog beslissen over alle mogelijke accessoires. (Baby wordt verwacht begin augustus)

Ik heb hierover een aantal vragen:
    1) welke voetenzak hebben jullie? High performance of universeel?
    2) heb je een wollen matrashoes van bugaboo aangeschaft?
    3) welke andere accessoires heb je aangeschaft?
    4) heb je een seatliner aangeschaft? Waar gebruik je die voor?

Ik wil een complete kinderwagen, maar wil geen dingen aanschaffen die straks niet nodig blijken te zijn.

Dank voor jullie hulp!

2. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier een bugaboo + voetenzak van bugaboo erbij. En een meerijdplankje. Verder niks, ook niks gemist.

3. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Weet je toevallig nog welke voetenzak? Er zijn er 2. 1 universeel (EUR 109,95) en high performance (179,95).

4. Louloute

Louloute Niet meer actief

Ik heb zowat niks gekocht eigenlijk. Een dooky, die vond ik heel handig in het begin (tegen zon, wind, muggen, nieuwsgierigen die graag kijken hoe een baby slaapt ;) ) verder een hele simpele goedkope voetenzak gekocht. Van qute, is prima want vorig jaar helemaal niet gebruikt, toen lag m'n zoontje nog in de wagenbak (is ook in aug geboren). En dit jaar echt maar een paar maanden, maar we wonen een stuk meer in het zuiden. ;)
    Grote handige (en mooie :D ) luiertas is ook wel handig.
    Verder niks gekocht en niks gemist :)

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    1. Wij hebben de gewone voetenzak, maar deze pas een keer gebruikt haha. De kleine ligt nog lekker in de reiswieg. Ik heb hem van de winter een keer in de reiswieg gelegd toen we dik 2 uur gingen wandelen en het vroor. Maar wel met ook nog een dekentje erover, kleine was heerlijk warm iig.

2. Nee deze heb ik niet gekocht, ik heb er wel over gedacht. Ik kon alleen dus nergens vinden of hij op het matrasje van de buffalo past. Er staat op site's van wel, maar de vorm op het plaatje komt niet overeen met ons buffalo matrasje, heb hem overigens niet gemist.

3. We hebben nog een snackhouder (gekregen van iemand) dat lijkt me een onding, je moet dan de 'uitvalbeugel' van de wagen halen en dat lijkt me dus niets. Verder hebben we een breezy zonnekap liggen, dit lijkt me erg prettig straks als het zomer word maar afgelopen zomer niet gebruikt, toen was hij nog zo klein. Heb hier wel ook extra kapklemmen en balleinen bij zodat we hem zo over kunnen klikken.

4. Ja ook voor komende zomer een seatliner gekocht, naar mijn idee lekker makkelijk ivm knoeien en ook om wat kleur aan de wagen te geven (wagen is helemaal zwart nu), maar of het ook prettig is voor het kind zoals ze zeggen, werkelijk geen idee, ik denk dat je prima zonder kan. Dan moet je misschien alleen wat vaker de zitting wassen, maar ook dat is zo gepiept.

5. We hebben ook nog een muggennet, deze vind ik niet handig omdat hij niet helemaal alsluit, tussen het frame waar de reiswieg aan vast zit en de reiswieg zit daar waar de kap erop klikt een ruime opening, die word niet afgesloten door het muggennet, niet het idee wat ik ervan had dus.

Hmm eigenlijk heb je aan mij dus ook niets, haha. We hebben van alles maar eigenlijk alleen de wagen/reiswieg gebruikt afgelopen 8,5 mnd.

6. Stamper1988

2 nov 2016
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    wij hebben een cameleon. en weinig accesoires erbij gekocht.
    een voetebzak vonden mijn man en ik onzin. en uiteindelijk had ik deken gehaakt die over zijn benen kon voor als het echt koud was. hebben wel een warnbkoedig kind.

wij hebben wel een bekerhouder zeer prettig om daar zijn fles of je eigen drinken in te zetten

ook hebben wij de kleine organizer gekocht handig als je alleen boodschappen doet of kort weg gaat en niet veel nidig heb.

verder niks gemist

7. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.330
    8.331
    113
    Amsterdam
    Hier eigenlijk alleen de universele voetenzak, die was ook warm genoeg voor in Oostenrijk. Voor de zomer wil ik nog een seatliner aanschaffen.

8. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Dank voor alle tips. Kan ik zeker wat mee!

Als er nog meer tips zijn hou ik me aanbevolen hoor!

9. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Hier de Donkey.
    Wij hebben 2 Bugaboo Voetenzakken erbij (niet de high performance maar de normale) vind ik echt wel aan te raden in de winter.
    Misschien als je niet veel wandelt dat een deken voldoende is, maar wij lopen veel buiten en mijn kindjes zitten er heerlijk ingepakt bij.;)

2 seatliners (ook een aanrader, is juist weer lekker koel in de zomer.)

Meerijdplankje hebben we er op nu mijn oudste al een tijdje niet meer in de donkey zit.

En we hebben nog andere kleuren zonnekappen aangeschaft, gewoon omdat ik het leuk vind om af te wisselen

Deel Deze Pagina