Ik heb vanalles geprobeerd en zit nu op de Ariel. Je zou denken: goed spul, maar toch...nee. Ik vind mijn was niet goed schoon. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik op 40 graden was. Zou dát het dan zijn of is er een wasmiddel waarvan jullie zeggen: dát is hét en ook met 40 graden!!
nou mijn was is stralend wit met ariel en ook super schoon. Ook de bonte was en ik was wit op 60 graden en bont op verschillende programma's. zoals donker was programma enzo. Kan ook aan je wasmachine liggen dat het niet schoon wordt of je doet het te vol dat het niet goed schoon wordt
Mijn schoonmoeder zweert al jaren bij Dash! (die ik binnenkort ook ga halen, wij hebben nu Bonux maar ben niet tevreden) Voor bonte en kleurenwas gebruik ik vloeibaar (Action) op 40 graden. Ik doe altijd spul uit zo'n emmertje bij handdoeken enzo.(oxi...iets) Op 60 of 90. En bij de witte was vloeibare Vanish.(60)
Ik gebruik al tijden naar volle tevredenheid Ariel, krijg eigenlijk alles wel goed schoon. Enge vlekken behandel ik voor de zekerheid altijd wel voor met Shout, maar verder heb ik geen blijvende viezigheid of vlekken in onze kleding...Ik was ook bijna alles op 40 graden, soms op 30 en witte was, ondergoed, theedoeken, dweiltjes en beddengoed gaat op 60. Wat is bij jou het probleem dan? Blijf je vlekken zien of vind je dat je hele was gewoon niet mooi schoon wordt?
Heel tevreden over Dash (poeder met Marseille zeep of wasdraadfris) en bij mijn witte was doe ik geregeld een schepje Vanish... En voor donkere kleding altijd vloeibaar!
ik gebruik al jaren ariel of persil en het wast super goed denk dat je de trommel te vol doet dan doen er vele hihi
Ik heb de laatste tijd ook vaak vlekken die er slecht uit gaan (zoonlief knoeit tomatensaus op kleren enzo), maar ik heb met laten vertellen dat Vanish echt geweldig zou zijn tegen hardnekkige vlekken. Een vriendin van mij zweert erbij, ze zegt een schepje vanish erbij en je vindt geen enkel vlekje meer. Ik ga het binnenkort ook eens halen.
Ik was op 30 graden en alles is hier altijd schoon. Op vlekken doe ik vlekkendepper van Biotex, even 15 min. laten intrekken. Soms gooi ik nog een schep Oxy Vanish bij het waspoeder. Ik heb geen vast merk wasmiddel, koop wat in de aanbieding is. Het kan ook aan je machine liggen.
Ik had eerst altijd Dreft, wast perfect maar is een beetje duur. Nu heb ik altijd Robijn, vloeibaar. En dan die grote verpakkingen van de Makro. En inderdaad Vanish erbij als het er niet uit gaat.