Hallo iedereen, Dit weekend ga ik alle baby kleertjes uitwassen en wil een wasmiddel gebruiken wat echt lekker ruikt. In de winkel staan wel 20 verschillende wasproducten dus ben benieuwd wat jullie nou echt lekker wasmiddel vinden. Ik wil alleen echt merk wasmiddel dus niet van neutral of aldi en lidl.. Gebruiken jullie vloeibaar of poeder? veel liefs
Ik gebruik poeder van bijv. Dash. En dan hypoallergene wasverzachter van Robijn en Silan.(voor babykleertjes)
babykleertjes was ik met neutraal, echt geurloos. Maar babytjes zijn zo teer en ruiken van zichzelf al zo lekker, zou dan geen overheersend wasmiddel gebruiken. Voor t kindje denk ik ook niet heel fijn...
dreft wat ik echt gruwelijk vind is ariel.. heb laatst de flessen kado gekregen en als de was gedroogd is doet het me denken aan was die te lang in droger gelegen heeft
Babykleertjes wordt aangeraden die juist te wassen met neutraal wasmiddel, dus wat amper/niet ruikt. Dit ivm de gevoelige huid van pasgeborenen. Je zou voor de geur wel geurbuideltjes tussen je pasgewassen babykleertjes kunnen leggen/hangen in de kast, die van Zwitsal ruiken heerlijk! Ik heb de eerste babywasjes gedraaid met Neutral, al gauw na de geboorte ben ik gaan wassen met ons eigen wasmiddel en daar reageerde zijn huid helemaal niet op, dus handig! Ik vind zelf Robijn het lekkerst ruiken, alle varianten daarvan
Persoonlijk zou ik ook eerst een wasmiddel gebruiken zonder geurtjes e.d., zoals Neutral. Dit heb ik zelf ook gedaan, en dan een geurbuiltje van Zwitsal in de kast gelegd. Na een paar dagen ben ik de kleertjes gaan wassen op mijn normale manier. Dus Ariel wasmiddel en wasverwachter van Robijn. Ik vind de normale witte heel erg lekker en de "creme" varianten. Oh, en ik gebruik altijd waspoeder, omdat ik al vaak heb gehoord dat je van vloeibaar wasmiddel een soort van "luis" in je wasmachine kan krijgen. En ongeveer 1x per 2 weken draai ik een 90 graden was voor beddengoed een handdoeken, maar ook om de machine schoon te maken.
M'n man had vorige keer wasmiddel en wasverzachter bij de lidl meegenomen. Als je het uit de wasmachine haalt ruikt het lekker fris maar dat frisse is heel snel weg, wat een smerige bocht....geef mij maar Ariel en de gele wasverzachter van Robijn
Ik ben erg van de robijn, maar heb een poosje geleden voor de witte was een fles witte was en lang fris van eigen merk AH gekocht. Dat is echt lekker fris en ruik je ook idd veel langer.
Ik gebruik nu de poeder van Ariel als wasmiddel. Wasverzachter wisselt. Na een tijdje ruik ik em niet goed meer of gaat de keliding raar ruiken, vooral de zwarte was. Dan wissel ik weer. Voornamelijk Robijn of Lenor. Ariel wasmiddel ruikt zo lekker, dat ik ook wat poeder strooi op de grond voor het stofzuigen, ruikt heel de woonkamer lekker
Wasmiddel van Robijn(meestal de roze) en wasverzachter ook van Robijn, maar dan alleen de hypo-allergene, ruikt ook erg lekker!
Het eigen merk voor de witte was van AH (vloeibaar). Zalig! Alleen heeft ons zoontje wat last van eczeem en was ik daarom alles met neutral.
ja hier precies hetzelfde manlief zegt altijd dat de was stinkt als het met ariel is gewassen! dreft ruikt heerlijk en ook het vloeibare wasmiddel van de lidle
Wasmiddel hebben wij vrijwel altijd van OMO of van fleuril. De vloeibare variant, heb een hekel aan poeder. Wasverzachter gebruik ik meestal van Lenor. Vindt robijntje ook heerlijk maar de geur van Lenor blijft net wat langer hangen.
Bedankt voor jullie reacties, ik heb meerdere keren gehoord dat van waspoeder de wasmachine na een tijdje kapot kan gaan door de opgehoopte klodders? Ben nog aan het twijfelen tussen robijn en ariel dat word straks maar ruiken in de winkel.