Welk restaurant is aan te raden in de efteling?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Deedee91, 29 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.626
    5.653
    113
    In sept gaan we overnachten in de efteling, super veel zin in. Maar welk restaurant is aan te raden?

2. loesje6

loesje6 Bekend lid

4 mei 2012
    891
    199
    43
    Het restaurant in het eftelinghotel is top! Goed eten en snelle service. Wel wat duurder dan de restaurants op het park. Maar ik vind het de moeite waard!

3. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Je gaat ook met je kleintje? Het pannenkoekenrestaurant 'Polle's keuken' is superleuk. Als je binnen zit, zie je het kookgerei en alle pannetjes en lepels enzo bewegen. Echt heel leuk gedaan.

Mijn vriend kreeg er ook een kus van Pardijntje op zijn wang. Tot grote hilariteit van de rest van zijn gezin.:roflmao:

4. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Eigenlijk is geen enkel restaurant echt aan te raden. Ik vind pannenkoeken wel lekker en die doen ze best goed, maar binnen is het ontzettend rumoerig en met een groep vind ik dat erg vermoeiend. Met alleen het gezin zal dat wat beter zijn denk ik.
    Het restaurant bij bosrijk vind ik goed genoeg, maar zeker niet ontzettend goed of zo. Weinig geïnspireerd, maar wel prima.

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Die helemaal aan het begin. Volgens mij Efteling theater? Hadden ze toen ooit een aziatisch thema, omg dat was zó lekker *kwijl*. Inderdaad wat duurder maar echt wel kwaliteit eten. Volgens mij hebben ze steeds een nieuw menu

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Even m'n Google vriend erbij gehaald, is inderdaad aan het begin, nu een Pinokkio pizza & pasta restaurant

7. SAARC

SAARC Fanatiek lid

16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Hier vonden ze polle's keuken leuk. Ik zou wel reserveren. We hadden net geluk, vlak na ons ontstond een wachtrij. De andere restaurants op het park en bij het loonsche land vond ik niet veel bijzonders. Pinokio's zijn we niet geweest, de kinderen houden niet van pasta of pizza gek genoeg. Ook raveleijn lijkt mij leuk maar dat is dan meteen een vast menu zonder keuze. En met kieskeurige kinderen is dat niet altijd handig.( mijn oudste eet niet graag vlees)
    Verder is het personeel wel heel aardig en meedenkend. Zo kregen de kinderen altijd wel iets te kleuren en bij het loonsche land kregen we een tafel dicht bij de speelhoek.

8. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Het Pinocchio restaurant, maar dan alleen als er een show is! Dan kunnen de kinderen ook mee voor een activiteit.

9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.626
    5.653
    113
    Thanks! Wisselende aanraders dus. Reserveren doe ik altijd dus wilde ik nu idd ook doen.

10. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.490
    8.411
    113
    Panorama restaurant hebben we lekker gegeten dit jaar! Zit vlak bij de ingang van het hotel, dus was wel handig dat we na het eten het hele park niet meer door hoefden ;)

11. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.824
    3.611
    113
    Polles keuken is echt heel leuk als je met kinderen bent. Er is van alles te zien in het restaurant en daarbij gewoon prima pannenkoeken.

Het restaurant bij Ravelijn is ook leuk, je kan de show vanaf je tafeltje zien en een kleine, maar lekkere kaart.

Het restaurant bij bosrijk is ook prima.

12. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Hier vonden ze het diner bij ravelijn helemaal geweldig! Als ze klaar waren mochten ze bovenop de bank gaan staan zodat de bediening kon zien dat ze klaar waren en ze kregen ook nog een leuke placemat mee naar huis !

Deel Deze Pagina