Welk ledikant dekentje voor de zomer?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ShallY, 7 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik heb voor beide baby’s nog een dekentje nodig voor in het ledikantje. Maar aangezien ze in de zomer geboren gaan worden moet ik daar denk ik toch rekening mee houden met de aanschaf ervan.

Welk dekentje hebben jullie?

2. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    Ben 1 aug uitgerekend bij ons kan het zomers erg warm worden ik heb dus o.a een hydrofyle slaapzak deze is vsn prenatal en lekker luchtig. Ook heb 2 lakens voor als een deken te warm is maar alsnog laatst een dekentje gekocht bij prenatal t oogt als een wolle deken maar tis katoen, heb wolallergie dus dan liever katoen. Tja tis van alles wat omdat ik geen idee heb wat wijsheid is. En anders tegenwoordig bestel je en volgende dag in huis mocht je iets echt nodig hebben

3. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Dat is ook zo. Ik had een beetje rond gekeken op internet en tegenwoordig moet een dekentje voldoen aan zo’n waarde (weet ff niet hoe het heet).

4. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

25 apr 2012
    911
    335
    63
    Vrouw
    Mijn dochter is in augustus geboren en het was echt wel warm maar ze heeft toch onder een laken en een deken gelegen in het begin. Ze kon haar temperatuur nog niet goed houden in het begin dus toen ook nog kruiken erbij. Ik had een laken en daaroverheen een gehaakte deken gekregen van een vriendin. Voor de ledikant heeft mijn moeder dekentjes gemaakt van wafelstof. TOG waarde is handig voor als je twijfelt wat je ze aan moet doen in bed en qua dekentjes enzo maar niet verplicht. Ja het is verplicht dat het erop staat.

5. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik heb voor in de wieg een tetra deken van Jollein voorzien. En ook een iets dikker. Daar kan nog een laken onder eventueel.

Voor in de ledikant had ik het Amsterdam deken van Koeka, dat is een 4seizoen deken dat werkt met knippers. Het zomerdeel vond ik lekker luchtig.

6. Love1987

Love1987 Niet meer actief

7. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
  8. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Die gehaakte deken van kruidvat is nu in de aanbieding dus heb er 2 meegenomen.
    We de bedoeling om ze tzt in de kinderwagen te gaan gebruiken.

Love1987 vindt dit leuk.
  9. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ik zou 2 iets dikkere dekens aanschaffen en verder zomerdekentjes.
    Je kunt dan altijd meerdere laagjes over ze heen doen en evt de iets dikkere deken er nog over.

Deel Deze Pagina