Welk centerparcs/landal vakantie park peuter 2,5

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Twingia, 8 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Wij willen eind dit jaar op vakantie een midweek of een lange week.
    Alleen weten we dus nog niet welk park
    Welk centerparcs /landal park is het leukst met een peuter van bijna 2,5 jaar? En waarom?
    Het moet in Nederland of België zijn, of Duitsland als het vlak over de grens is.

2. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.824
    3.611
    113
    Erperheide in België is echt heel leuk voor peuters. Een mooi zwembad met leuk peuterbad, grote kinderboerderij (overal in centerparcs overigens wel), en vooral een hele leuke binnenspeeltuin, Baluba.

Heijderbos is ook leuk, met een jungle Dome. Kempervennen heeft een leuke ottervijver en ezelboerderij, en ligt vlakbij de Efteling de Beekse bergen. Allemaal een mooi zwembad.

3. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    De huttenheugte vind ik ideaal met kleintjes. Een mooi groot peuterbad met glijbaantjes ed. Vlakbij dierenpark Emmen maar die is nu nog gesloten. Ligt er dus een beetje aan wanneer je gaat...

4. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.168
    4.478
    113
    Wij zijn afgelopen jaar met een 2,5 jarige en een baby naar het vennenbos geweest, een landal park, was echt super, onze kleine heeft zich goed vermaakt met bollo, puk en pelle en het heerlijke zwembad! Ook de kinderboerderij en binnenspeeltuin waren leuk.
    De huisjes zijn wat gedateerd, maar dat vond ik echt geen probleem, de banken en stoelen zaten prima en de bedden waren ook goed. We zaten in een 4 persoons kindercottage, die was ruim genoeg!

5. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Alle centerparcs zijn geschikt en van Landal vind ik het Vennebos en Lommerbergen het leukst en dat komt ook door Puk en Pelle (animatie voor ukkies).
    Wij gaan volgende werk weer naar het Vennebos en we zijn met de kerst in Het Meerdal geweest. Ook super leuk!

6. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.238
    11.816
    113
    Land van Bartje vind ik het allerleukst voor deze leeftijd. Vooral de speelboerderij is super geschikt. En dan kan je zelf ook eens rustig zitten.

7. Fabienne12

2 okt 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hof van saksen echt top!

8. Ganesh

Ganesh Bekend lid

21 jan 2014
    500
    2
    18
    Werk, gezin, boeken
    Zuiden
    Erperheide, Het meerdal vind ik de twee beste van Center parcs. Wij gaan over 2 weken weer en voor het eerst met onze dochter :)

9. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ben nu ook al bij een aantal CenterParcs geweest en ik vind ze eigenlijk allemaal geschikt!
    Daarom boeken wij altijd Mystery, kan behoorlijk wat schelen in kosten. :)

10. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    +1:D

11. Myon

Myon Lid

4 jun 2014
    20
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hof van Saksen inderdaad erg geschikt mooi park.

12. mamak82

mamak82 Actief lid

6 nov 2011
    196
    0
    16
    NULL
    NULL
    Een keer met 3 meiden onder de 4jaar naar land van bartje gegaan. Ik vond het ideaal. Lekker luxe huis geboekt dus een echt vakantiegevoel.Kids waren helemaal weg van alle bollo activiteiten, ook de boerderij hebben wij veel uren vertoefd gezien het slechte weer. Het zwembad en binnenspeeltuin moet je niet teveel van verwachten maar voor zo'n kleintjes al prima. Oh en de ponyranch vond onze oudste toen ook erg leuk.

13. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Hof van Saksen! Super! Leuk, verwarmd peuterbad met 2 glijbaantjes. Leuke indoorspeeltuin met ook een knutselacademy waar je de hele dag kan kleuren, verven, knutselen.

14. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.687
    2.379
    113
    Vrouw
    Broek
    Wij zijn vorige keer op de Limburgse Peel geweest met onze zoon van ruim 2. Kleiner parc maar daardoor vond ik het juist eigenlijk hartstikke fijn! Leuke marketdome, klein maar prima zwembad. Je mag dan ook gebruik maken van alle faciliteiten van het meerdal (ligt ernaast) maar wij vonden met zo kleine peuter het kleinere parc veel fijner... verder zijn alle parcen geschikt eigenlijk. Oo vennenbos, huttenheugte geweest afgelopen jaar en dat was ook leuk! Ook in de eifel geweest bij centerparcs en landal en ook heel mooi, dat voelt voor mij wel meer als vakantie!

15. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Landal Coldenhove!!
    Wat een fijn park! Ik zou dit jaar zo weer terug willen!

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

De Kinderbungalow op Landal Hellendoornse Berg. Omheinde tuin (ideaal dus) met trampoline, glijbaantje, zandbak en loopauto. Binnen grote bouwblokken, een speelkeukentje e.d.. Speciaal toiletje en wasbakje in de badkamer voor peuters.
    Wij waren er vorig jaar en gaan dit jaar waarschijnlijk weer.

Deel Deze Pagina