hallo allemaal.. we zijn pas geleden bij rabbit hill op vakantie geweest heel erg mooi vakantiepark, we willen wel keer maar toch eerst ergens anders heen kan niet echt kiezen tussen coldenhove of landgoed het loo allebij van landal, onze dochtertje is dan 16 maanden, welke park vinden jullie het leukste? alvast bedankt
Persoonlijk vond ik het Loo geen fijn park..... kwestie van smaak. De huisjes waren niet schoon, verouderd meubilair, weinig te doen voor kleine kinderen.
Wij zijn al een keer op Coldenhoven geweest. We hadden toen een vrijstaand zespersoonshuisje en dat zag er allemaal redelijk netjes uit. Het zwembad was klein, (vergeleken met cp) maar prima voor kleine kindjes. als ik het goed herinner. Er is een leuke binnenspeeltuin maar daar zal ze echt nog te klein voor zijn. Verder hebben we het park niet heel uitgebreid gezien om heel eerlijk te zijn. Dit jaar gaan we naar landgoed 't Loo. We hebben een (kinder-)huisje met vernieuwd interieur dus ik hoop dat ik de reactie van Butchke straks kan tegenspreken. Bij 't Loo spreekt het 'strand' me wel aan, dat is voor zo'n kleintje misschien ook al leuk. Verder is er ook een grote binnenspeeltuin, maar volgens mij hebben ze daar met 16 mnd niet heel veel aan. Onze zoon was al 1,5 toen we voor het eerst naar zoiets toe gingen. Hij heeft er leuk rondgelopen hoor, maar echt klimmen is er natuurlijk nog niet bij en ook op de ballenbak en het springkussen was hij vrij snel uitgekeken.
Wij zijn in januari naar het Loo geweest. Viel me behoorlijk tegen. De huisjes zijn wel ok, maar het zwembad vind ik niks. Veel te krappe kleedkamer met maar één verschoonplank, geen box dus als je je zelf aankleed zit je kleine op de natte vloer. Bij het zwembad ook naar één verschoonplek. De glijbaan in het peuterbad vond ik onhandig, ik kon mijn dochter niet vasthouden. De nieuwe speelkelder van Bollo was echt nog niks voor mijn dochter van toen 18 maand. Ik vond Coldenhove echt veel beter.
Coldenhove is echt een heel erg leuk en fijn park. Echt aan te raden. Het Loo vond ik ook leuk, maar ben er geweest toen er nog geen kids waren. Het is kleiner van opzet als Coldenhove. Net wat minder te doen ook.
Toen mijn dochter 3 maanden was zijn wij naar 't loo geweest en zeker een mooi park. Zwembad is niet heel groot en inderdaad van die familiehokjes om te verschonen hadden ze volgens mij niet.. wel in het zwembad zelf van die verschoners tegen de muur.. als je snapt wat ik bedoel Klein soort plaza waar je dus een binnenspeeltuin hebt! erg leuk zag het eruit! buiten een meer met speeltuin ook erg leuk! Wij zaten toen nog in een 6 persoonshuisje die nog niet gerenoveerd waren en dat kan je wel merken.. maar ja volgens mij zijn ze nu allemaal opgeknapt! Wij gaan in juni naar coldenhove dus daar kan ik nog niets over vertellen!
Bedankt coldenhove lijkt me inderdaad het leukste voor me dochtje.. Ik zat ook te kijken naar lommerbergen of vennenbos denkt dat me dochtertje nog beetje te jong voor is en ik zag dat de huisjes nog niet vernieuwd zijn..
Persoonlijk vond ik 't Loo niet best. Ik zou zeker niet nog eens gaan. Oud en vies! Ook het zwembad was heel klein. Zelf goede ervaring met Miggelenberg!
Wij hadden in 't loo een vernieuwd huisje, die was echt helemaal top! Kan de gemiddelde CP nog wat van leren. Landal GreenParks | Ruim 70 bungalowparken in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Tsjechië en Hongarije. Ja het zwembad in niet groot, maj bal mee en leuk glijbaantje, wij vermaakte ons prima, En volgens mij als het lekker weer is kan je je buiten PRIMA vermaken met de kids.
Ik vind ' Loo juist een prachtig park. Aantal keer geweest (in de vernieuwde huisjes) en nu alweer een nieuwe minivakantie gepland. Zwembad is groot genieg voor kids zonder zwemdiploma. Binnenspeeltuinis nu beneden, mooi geworden hoor! Strand met speeltuin is echt genieten met mooi weer
Leuk ook: 3 x id week mogen de kindjes helpen met diertjes voeren op de kinderboerderij. Groot succes hier!
coldenhove echt heel leuk park. Giga indoor speeltuin, en leuk zwembad. t loo heeft vooral veel buitenspeel dingen. Indoorspeeltuin is een grote zandbak, ik vond dat niks. Ook het zwembad is erg basic