Hoi allemaal, Misschien dat iemand mij kan helpen. Voor ons meisje wil ik graag roze met donker blauw op haar kamer. Maar ik kan geen mooi blauw dekentje en aankleedhoes vinden terwijl ik die graag wil.liefst iets in de stijl van baby's only of jollein cabbel collection maar helaas kan ik het niet vinden. Iemand een alternatief? Hetzelfde geld voor een voetenzak voor in de Maxi cosi ook de wil ik het liefst donker blauw in de cabbel stijl... Iemand een idee? Alvast bedankt
Ik heb toevallig een aankleedhoes opgeslagen laatst! Klinkt wel een beetje zoals jij hem omschrijft! aankleedkussenhoes kabel gebreid - donkerblauw Zoiets?
Jaja die zocht ik had ze bij mijn zoon wel gezien maar kon ze niet meer vinden. Tanx! Nu alleen nog de voetenzak....
je zou ze eens kunnen mailen of ze ook de voetenzak hebben of iets van weten? Die winkel waar je dan de rest van hebt
Hier ook een voetenzak! Ook van baby's only! Voetenzak Stoer Rib Maxi Cosi - Jeans Blauw Vind hem alleen niet echt goedkoop
Ja die voetenzakken had ik ook gevonden en dat is het eigelijk net niet en dan vind ik het te duur. Maar een van deze dingen word het verjaardagscadeau voor mij van mijn ouders en de andere van mijn broers samen. heb voor de tweede niet zo veel nodig en vind dit gewoon heel mooi dadelijk vooral op het kamertje.. steigerhoutbehang en een mooie boom met roze vlinders en hartjes en dan blauw in het bedje en aankleed kussen blijft het toch een beetjestoer. Bedankt iig voor het zoeken bleef steeds op dezelfde dingen uit komen