Wekker en baby ?????

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lisanne123, 24 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Mijn vriend moet om 5:45 opstaan voor zijn werk.
    Nou ligt mijn zoontje bij ons op de kamer meestal zelf bij ons in bed.
    Ook wegens medische redenen in het verleden enzo , Maarja daar gaat jet nu niet om .

Nou wil hij dan zijn wekker zetten maar mijn zoontje slaapt sinds kort wat langer. En hij word dan ook kwart voor 6 wakker van de wekker .
    Op de iPhone kan je de wekker ook niet op alleen trillen zetten , anders had dat wel een oplossing geweest .

Weet even zo gauw niet hoe ik dit op moet lossen .
    Vl is een beetje beledigt want alles moet wijken voor me zoontje en hij mag lekker te laat komen , dat is natuurlijk helemaal niet aan orde natuurlijk wil ik niet dat hij te laat komt

Heeft iemand de gouden tip ;) ?

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Tja of naar eigen kamer of wakker worden

3. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wake-up light met vogelgeluiden zou nog een optie kunnen zijn? Misschien wordt hij daar niet wakker van. Telefoon onder je kussen leggen...

4. Metire

Metire Niet meer actief

Ik zou ook zeggen; naar eigen kamer of wakker worden idd. het is toch belangrijker dat je vriend op tijd op zijn werk komt? het zal maar net zo zijn dat hij door veelvuldig te laat komen ontslagen wordt.. kan hij zijn wekker niet zachter zetten en hem onder zn kussen leggen?

5. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    En je weet zeker dat je zoontje er wakker van wordt? Of je denkt het alleen maar? Want mijn dochter is een hele slechte slaper, maar toch wordt ze niet wakker van de wekker.

6. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Ander geluid oo de iphone wekken?? Je hebt van die muziekjes die rustig beginnen en steeds luider worden....

7. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meegaan in het ritme?

Hier wordt zoon ook vaak wakker van de wekker (slaapt wel op een eigen kamer). Of hij wordt wakker van het feit dat mijn man opstaat en aan de slag gaat in de badkamer enzo. De wekker gaat hier tussen 6 en 7 uur. Het is niet anders denk ik dan.
    Soms is het genoeg om een flesje te geven.

8. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ikdus ,
    Naar eigen kamertje is geen optie .
    Ben nu aan het oefenen met eigen ledikantje en wil dat wel graag even afmaken . Het is nog wel om de 10 minuten huilen ivbm beentjes tussen de spijlen enzo , dus vaak eindigt hij bij ons in bed .

Dat hij er wakker van wordt dat snap ik maar wie weet heeft iemand hier de oplossing en zou zonde zijn om die dan niet toe te passen .

Vogeltje, bedankt voor de tip . Ik ga zo gelijk kijken of ze een wake up light ook te downloaden is , of iedergeval de vogel geluiden als wekker. Telefoon onder de kussen kan ik ook proberen ja :) .

Bijzwangeren , het punt is ook dat hij de wekker niet gewoon af drukt maar zich nog even rustig omdraait terwijl me zoontje huilend wakker wordt . Het lijkt me voor een baby ook niet een fijne manier om wakker te worden . Op de iPhone kan de wekker helaas ook niet zachter. Niet zachter en niet trillen , wel lastig.

9. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Shakes , het is best een heftig geluid . Ik zal is kijken of ik een ander geluidje kan kiezen misschien wordt hij dan niet wakker .
    Hij werd er wel wakker van toen we het probeerde .

Beertjenicky , heb je die gewoon op de iPhone ? Of moet je daar een app voor hebben ? Als het rustig begint of alleen met trillen kan ik hem optijd afdrukken .

7nov2012 , dat wil ik wel maar hij gaat echt huilen , hij lijkt dat even echt nog nodig te hebben ookal is het een kwartiertje later.
    Ik geef hem natuurlijk een flesje als hij wakker wordt maar dan wil hij ook wel gewoon gelijk spelen .

10. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slaapt hij in een slaapzak? Dan komen zijn benen misschien minder snel tussen de spijlen? Dat is hier wel echt nodig, anders ligt hij steeds klem :)

Ik zou voor een rustigere wekker zorgen (misschien kopen?). Wij hebben een wake up light van philips en daar zitten heel relaxe geluidjes op waar je wel wakker van wordt.
    En je vriend aansporen op te staan als de wekker gaat. Tijd voor snoozen heb je dan gewoon niet. Je laat je baby ook niet nog 10 min huilen omdat je niet uit je bed kunt komen toch (alhoewel dat misschien ook niet altijd weer zo slecht is)

11. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn man legt zijn iphone onder zijn kussen met het geluid zachter. Hij wordt er zelf wel wakker van maar onze dochter werd niet wakker toen ze nog bij ons lag (2 weken geleden snachts op haar eigen kamer gaan slapen, daarvoor sliep ze bij ons op de kamer). Mijn man zijn wekker gaat vaak om 4.30 en gelukkig werd ze zelden wakker, hij zet hem wel uit bij de eerste toon.
    Je kan hem zachter zetten door je belsignaal zacht te zetten. Hopelijk is dat voldoende.

12. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Je kunt zeker wel er geluid van je iPhone zachter zetten!
    Als jij gewoon je belgeluid (aan de zijkant van je telefoon) zachter zet, dan gaat je wekker ook zachter af en blijft deze wel gewoon door trillen. Vl heeft zijn wekker ook altijd zo staan

13. rums

rums Niet meer actief

Onder het kussen leggen en trilalarm er bij aan doen.

14. I love my baby

I love my baby Niet meer actief

Wat vervelend, wij hadden bij de oudste precies hetzelfde probleem. Zoontje werd overal wakker van, ook van de wekker. Na 11 maanden ging hij op zijn eigen kamertje slapen. Maar ook toen werd hij nog van het minste geluid wakker en ook nu proberen we voor hem zo stil mogelijk te zijn als hij slaapt. Mijn jongste daarentegen slaapt overal door heen! Het is maar net hoe gevoelig het kind zelf is.
    Mijn man legt zijn telefoon onder zijn kussen, hij hoort alleen zelf de wekker en wij worden er gelukkig niet meer wakker van.

15. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Hier ook, slaapt ook naast mijn kant van het bed en de wekker loopt 500 af. Hij is een hele lichte slaper maar de wekker hoort hij niet.
    Moet wel zeggen sinds hij bij ons slaapt, sinds zijn geboorte, zet mn man altijd direct de wekker uit zonder te snoozen ;) voorheen kon hij dat nog wel een paar keer doen ;)

Deel Deze Pagina