Wokken met koolvis, groenten met (zilvervlies)rijst (volkoren)spagetti met een goed gevulde saus gestoomde broccoli met couscous en een stukje kip Chinese tomatensoep met lekker brood Prei ovenschotel Currygerecht met rijst en sperzieboontjes Gehaktballetjes in tomatensaus met couscous Gehaktbrood met tomatensaus uit de oven met pasta Pastasalade linzensoep met een lepel indische currypasta erdoorheen. Ketjapsaus (kip, groente ui, prei, paprika, champginons met ketjap en room) met rijst aardappeltortilla Wij eten morgen aardappels, witte kool met een gehaktbal
Wij eten: Macaroni Aardappels spinazie bal gehakt Rest macaroni Kip kerrie (zelf maken geen pot chicken toninght bah haha) met rijst Beenham met krieltjes en boontjes Gebakken aardappels, lekkerbek en salade Kip wraps met salade
Hebben jullie nog meer inspiratie dames voor mij dames? Mn man wil geen gekookte aardappelen eten dat maakt het voor al heel beperkt wat we eten. Dit wordt ons weekmenu Pasta met saus van gegrilde groenten(tomaat, paprika en ui) Boerenkool met worst Rijst met ketjapsaus (met zalm) Wraps met kip, sla, kaas, tomaat en honingmosterdsaus Hartige taart met spinazie, pijnboompitjes en gehakt Kip tandoori (ga ik voor het eerst zelf proberen te maken, staat hier al tijden een pot tandoori kruiden, maar durf het steeds niet aan) Zal straks de boodschappen halen en kijken hoeveel we kwijt zijn
Doe je zo goed toch Blemma. Misschien regematig een overschotel met aardappelen of aardappelkroketjes/rosti?
Hoi dames ik zou graag mee doen in dit topic. Vanaf deze week zijn we begonnen met een weekbudget van 50/60 euro. Deze week onder de 50 euro gebleven, dus dat geeft goede moed
Hallo allemaal! Hier ook een budget voor boodschappen.. leuk om inspiratie op te doen. Goed hoor Bloesem! Hier doen we het met 300 euro per maand, maar houden geregeld over en tot nu toe nooit te kort gekomen! Wij eten aankomende week: Mousaka Kabeljauw in charmilla (soort tomatensaus) en rijst Hele kip uit de oven met frietjes Cannelloni met o.a. spinazie en ricotta Wraps met kip, groentes, yoghurt sausje en salade Pittig, zoet (indisch) rundvlees met rijst en wat gewokte groentes. Verder bak ik ook elke week iets en deze week: Chocolat chip cookie cake Morgen boodschappen doen, ben benieuwd!
Ik ben heel slecht in overschotels met aardappels. Prei en bloemkool eten we ook niet dus die vallen ook al af. Als je recepten hebt graag Is er weer plek in de club? Dan wil ik er ook graag bij @manoya jij hebt ook een lekker weekmenu! (Heb weer ideeën op gedaan voor volgende week)
Blemma: jou weekmenu ook, en kiptandori is zeker een aanrader! Zie allemaal lekkere dingen hier, zo ook de linzensoep van Miranda, mmm zin in.
Hier trouwens nog een lekker en goedkoop recept voor champignonsoep, zonder zakje Champignonsoep - Recept - Allerhande - Albert Heijn
Geen nieuwe ideeën dames? Ik heb nieuwe inspiratie nodig om het boodschappenlijstje van deze week te maken (Champignonsoep komt er op)
Haha zal mijn weekmenu van aankomende week plaatsen. Maandag: draadjesvlees, zelfgemaakte frietjes en een salade. Dinsdag: Griekse gehakt balletjes, Griekse salade en Griekse rijst (die rode) Woensdag: Thaise noodles beef Donderdag: Pasta met zelfgemaakte rode saus, en tonijn erdoor. Vrijdag: Vispie Zaterdag: Fajitas Zondag: Iets makkelijks. Ik bak wel iets, namelijk: Healty choco balletjes.
Ons menu voor de komende dagen: Bami met satehsaus Geb.aardappeltjes, rauwkost en beenham Draadjesvlees, aardappels en boontjes Couscoussalade, broccoli en stukje witvis Pasta met rode saus
Weer heerlijke weekmenu's! Hoe maak je draadjesvlees? Ons menu word: Pasta met spinaziesaus Hete kip met rijst Pesto kip wraps Mousakka Krieltjes, sperziebonen, gehakt cordon bleu Spaghetti met zelfgemaakte tomatenroom saus Kipsate met wokgroentes en rijst Voor de paaslunch champignonsoep. En we gaan een carameltaart maken en paaseikoekjes
Ons menu voor komende week: Dinsdag: Aardappels, spinazie, ei, vissticks Woensdag: Tagliatelle met kip & champignons in roomsaus Donderdag: Broodje hamburger (zelf maken) Vrijdag: Aardappels, bruine bonen met spek, braadworst Zaterdag: Bami Zondag: Pannenkoeken Morgen boodschappen doen. Ben zo'n 35 euro kwijt voor de hele week. (aantal dingen al in huis, zoals kip, meel, vissticks)
Vandaag: stamppot boerenkool met worst (voorraad) Woensdag: pasta met kip en boirsin (voorraad) Donderdag: chili con carne Vrijdag: noodles met wokgroente Zaterdag: draadjesvlees rode kool en puree Zondag: groentesoep en pannekoeken (voorraad) Maandag: couscous met verse spinazie gerookte kip en doperwten Dinsdag: gebakken aardappels sla en stukje vlees Heb nog veel voorraad dus denk ook rond de 35-40 uit te komen deze week. Zal straks mn lijstje plaatsen
Maandboodschappen zijn weer binnen 200 euro voor alles, dat betekend dat er nog 100 euro over is om voor 3 weken verse groenten en fruit te halen en de laatste vergeten boodschappen. Ik zal na het opruimen even mijn lijstje posten.
Elena, hoe is het nu met jou en je zwangerschap? Mis het wel hier dat jullie nu allemaal in een clubje zitten. Geen probleem voor mij om de financien daar even bloot te leggen maar alleen het regelmatig posten kan soms wat moeilijk zijn.