PoohB: Dankjewel voor je reactie en het opzoeken! Ik ben nog druk aan het sparen (heb nu alleen nog bosaardbeien en andijvie) en hoop er straks alweer een aantal leuken bij te hebben (weekendboodschappen ) Vooral de kruiden lijken me wel wat! @Bolkje: Is het eventueel mogelijk voor mij om actief mee te schrijven in de club? Ik heb in dit topic af en toe eens een berichtje geplaats, maar nooit echt meegedaan met lijstjes enzo. Dit wil ik wel graag, maar dan in de anonimiteit van de club en niet zo openbaar. Of zitten jullie al helemaal vol?
Zo, bijna alle maandboodschappen zijn binnen. Heb ook een aantal snelle makkelijke dingen gehaald die ik normaal nooit haal maar anders kunnen man en zoon niet eten als ik zo misselijk ben. Tot nog toe ben ik nog geen 200 euro kwijt, ruim 105 euro dus nog over van het budget. Ik ben wel als een speer door de winkel gegaan want ik was zooo misselijk en het stonk er naar vieze kattenbak haha. Zal later even mijn lijstje posten.
@bolkje had je zon grote chocoladeverslaving dan? ik kan ook niet zonder deze zwangerschap @elena wauw dat is heel netjes. Wil je je lijstje posten? Of ben je daar te misselijk voor.. Hopelijk wordt het snel beter. Ik ben nu bezig m'n lijstje te maken voor deze week. Eerst even de folders nalopen, menu maken en dan van,omdat boodschappen doen.
Deze week gelukkig alleen brood gehaald, dus 1.60 kwijt bij de ah zijn ze 80 ct per stuk! Volgende week denk ik ook alleen brood, gaan eens flink de kasten opeten!
@Ukkie: ja, het is echt heeeel erg die verslaving. @kletskous: eigenlijk zitten we vol maar ik zal het overleegen
Mijn lijstje van de ah; Soepgroente 1.00 Krop sla 0.89 Komkommer 0.79 Uien 0.79 Bananen 0.99 Knoflook 0.69 12 appels 2.79* Kipfilet 4.00 Spaghetti 0.69 Lasagnebladen 1.05 Rode curry 0.97 Halve perziken 0.94 Kikkererwten 1.05 Ah bouillon 1.09 Aromat 1.04 Cervelaatworst 0.96 Gril worst 1.32 Spekreepjes 1.29 2x ijstthee 1.10 Muesli 1.29 Brood heel 0.79 Brood half 0.69 Danoontjes 0.62 Yoghurt 0.99 Chocomelkpakjes 1.59 Roomijs 1.59 Roomkaas 0.65 Totaal 35,37 Vorige week iets over budget ivm 4 pakken luiers (21.55!) Weekmenu: Vandaag: restje boerenkool van maandag met speklapjes uit de vriezer. Boerenkool is niet heel veel dus kopje groentesoep vooraf. Donderdag: groentesoep en pizza Vrijdag: kip in tomatensaus in de oven met een salade Zaterdag: varkenshaasje met knoflookspagetti en tomatensalsa Zondag: kikkererwtencurry met kip en diepvriesgroente (voorraad) (voorraad) Maandag: spaghetti of bij sm eten Dinsdag: quinoa met rode curry ui perzik en courgette
Deze week was ik 65 kwijt, vond het best veel aangezien er geen wasmiddel bij zit ofzo. Heb wel iets meer vlees/ vis gekocht dan normaal. Wij eten vaak geen vlees. Ook heb ik geen gerechten voor 2 dagen. Toch wel een beetje boven mn budget, maar goed. (oké ik beken er zat wel een zak paaseitjes bij van 4 euro, maar dan nog ) We eten: Vandaag: Surinaamse kip met zilvervlies rijst en sla Morgen: Spaghetti met een Ham/ courgette/ roomsaus Zaterdag: Zuurkool stampot met worst Zondag: Rundertataar met aardappel en groenten Maandag: Kabeljauw uit de oven met een korstje, spinazie en zilvervliesrijst Dinsdag: Taco's met avocado, sla, bonen/ mais mix en salsa sausje & kaas Woensdag: Pastinaak soep met een stokbroodje uit de oven en smeersels Sparen jullie ook de kruidentuintjes van AH? Wij wel, zo leuk
Zo de weekboodschappen zijn binnen, inclusief wat voorraadspul AH Rundervink 35% Toscaanse worstjes 1/2 gaat in de vriezer Kipgehakt Corned beef Krentenbollen Kaas 2x danish chef B 2x smeerkaas B Kookroom 2 soorten vla Appelsap Djoezz Liga's appel Melkliga's aardbei en chocolade 2x Senseo pads V Witte bonen Jus 2x Ajax allesreiniger V Naturel chips Bugles Totaal 40,55 Lidl. Trostomaten Bananen Appelen Paprika mix 2x komkommer 2x prei Courgette Mandarijnen Champignons Sla Zalmfilet Volle melk Halfvolle melk 3x magere melk Griekse yoghurt Casselerib Palingworst Extra waren sokken voor dochter en een tunnel voor de groente in de tuin. Totaal 28,85 Bakker 3 brood totaal 6,30 Ik ga 70 cent over mijn weekbudget heen, maar als ik de tunnel en sokken ervanaf trek blijf ik binnen budget. Ik ben tevreden. Weekmenu Wokken, brocoli zalmquiche, macaroni (saus nog in de diepvries), preiovenschotel, sla met aardappels en vlees 2x, 1dag zien we wel genoeg in de vriezer, de rest van de sla maak ik op als lunches.
Wat is het hier rustig. Geen lang leven meer beschoren, denk ik. Ik zou heel graag lid worden van de club, maar als die besloten en vol is, dan houdt het daarmee ook zo'n beetje op.
Oh Kletskous, ik wou net zeggen, je mag mijn plekje wel hebben, heb hier veel inspiratie opgedaan en lid geworden van het clubje, maar toen niet meer op het forum geweest omwille van teveel bezig zijn met zwanger worden.. Maar ik zie dat ik geen lid meer ben van de club sorry ik kan je mijn plekje niet geven...
Dank je en voor de duidelijkheid ik vind het correct dat ik niet meer in de club zit, ik heb niets bijgedragen Maar ik denk dat ze wel mss een plekje voor je vinden, ik duim voor jou!
Iedereen die het heeft gevraagd heeft een uitnodiging gekregen hoor Ik weet niet waar die terecht komen, maar als het goed is moet die ergens staan iig.
ik heb net mijn hele zp op de kop gehad haha maar kan nergens een uitnodiging vinden. snap er niks van