Van het weekend even de stad in geweest om winterjassen te kijken voor de kinderen. Had via Internet een jas van mim-pi gezien maar deze hadden ze in de winkel helaas niet. Onze dochter heeft maat 128 (is nu nog net een beetje ruim) Een paar jassen maat 128 gepast: Vingino was goed, nog wat groeiruimte Tumble en dry iets krapper Retour veel te groot Maar allemaal waren ze het net niet. Ik wil daarom de jas van mim-pi bestellen maar weet niet hoe dit merk valt. Wie koopt dit merk wel eens en kan mij dit vertellen?
De jurkjes vallen goed op maat, ik vind wel de kwaliteit altijd matig gezien de prijs. Je betaalt duidelijk voor het merk/design (maar dat vroeg je niet)
Sluit me hierbij aan. Na vorige winter en afgelopen zomercollectie hier geen mim pi meer. Vind de kwaliteit verder onder maat. Kleuren vervagen extreem, vestjes pluizen en rullen na 1x wassen etc.
Sluit ik me ook bij aan.... kleding is snel pillig en kleuren vervagen snel. Ik vind het normaal tot ruim vallen.
Maar dat is toch zo met alle merkkleding? Ik koop veel merk, niet om het merk maar om het kledingstuk zelf. Wanneer ik iets moois zie en het binnen het budget past dan koop ik het.
Mijn dochter heeft maat 98/104 en heb de winterjas besteld in maat 110. Ik heb 'm nog niet binnen, laat het wel weten zodra ik 'm heb.
Is goed, dank je wel. Hier in de buurt geen winkel die het verkoopt dus kan het helaas niet gaan passen.
Lees even mee, heb ook een leuke winter jas voor dochter gezien van mimpi maar twijfel ook over de maat. Amazing Kids / MI1348 Jas
Die is ook leuk maar viel bij mij af door de pomponnen. Ook lijkt hij wat korter dan de jas die ik wil bestellen. Een lange is wel prettig in de winter langs de zijlijn bij de voetbal. Amazing Kids / MI1349 Jas
Ja natuurlijk betaal je altijd voor het merk, maar van bv vingino of jottum is de kwaliteit goed. Mimpi is eigenlijk flut, zoals je van de h&m ook vaak hebt. Ik koop Mimi soms wel omdat het zo leuk staat bij m'n dochter. Maar goed, daar ging het niet om. Als ik jou was zou ik maat 128 proberen. Winterjassen vallen bij. Ieder merk zowieso ruimer dan de gewone kledingstukken
Ik wil deze ook bestellen voor mijn dochtertje, dus lees ook even mee. Volgens mij is dit toch ook een best lang model?
Ok, dat is wel jammer idd. Vingino en Jottum blijven idd altijd erg mooi, met mim pi geen ervaringen eigenlijk. Zou het wel jammer vinden als een jas van 100 euro na 1 maandje er al niet meer uitziet.
Twinkle star die is ook leuk! Ik had het idee dat ze allebei zelfde lengte hadden. Hier ook het liefst een wat langere jas omdat we eigenlijk altijd fietsen.
Het lijkt, als je naar de mouwen kijkt dat de ene jas wat korter is (de afstand van de mouw naar de onderkant van de jas) maar ik heb ze niet in het echt gezien dus misschien is het bedrog? Overigens vind ik dat veel merken tegen vallen als je het vaak draagt/wast, ook Vingino. Het lijkt een beetje of de betere kwaliteit een beetje verschuift naar de nog wat duurdere sigmenten. Helaas hebben die merken alleen maar nette kleding en ik ben juist opzoek naar iets kleurrijks.
Ja maar ik vind het mooier voor kleine meisjes en meisje-meisjes. Ik vind het vaak nogal "zoet" of te druk.
Ik ben ook niet echt te spreken over de kwaliteit van mim-pi, maar ja het ziet er zo schattig uit. Ik koop het dan ook meestal in de uitverkoop. Heb geen idee hoe de jassen vallen. Volgens mij vallen de kleren na maat 92 ook anders dan de babykleertjes. Deze vielen nogal klein en smal was de ervaring hier.