weer contact

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door kimm1988, 18 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimm1988

    kimm1988 Fanatiek lid

    27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Tijdens de zwangerschap van Ticho stond ik er alleen voor. Ik had geen contact meer met zijn biologische vader.

    Hij kreeg toen die tijd een andere vriendin. Die heeft er deels ook voor gezorgd dat het niet mogelijk was dat wij onderling contact konden krijgen.

    Nu bijna 3 jaar later hoorde ik dat het uit is. Ik heb toen mijn kans genomen. Ik ben al die rechtzaken zat. Zo wil ik niet leven onder invloed van rechtzaken. Ik wist dat hij een hyves heeft en ik heb hem toegevoegd. Ik kreeg de vraag of ik 1 goede reden kon waarom hij mij zou toevoegen.
    Ik had hem gezegd dat ik als volwassenen wou praten met hem etc.
    En hij vroeg mijn msn adres. Die heb ik gegeven.
    We hebben toen even gepraat over msn over het allerdaagse eigenlijk. En hij vroeg of ik over msn wou praten over wat er toen gebeurde. Ik zo dat lijkt me niet echt verstandig. Hij zo oke dan spreken we een keer wat af. Is goed dacht ik. hij had gisteren toch niks te doen en aangezien dat ik me gisteren wat beter voelde heeft hij me opgehaald. We zijn een stuk gaan rijden en we hebben met elkaar gepraat. veel gepraat. En het voelde goed en het praten ging ook goed. voor het eerst in 3 jaar konden we normaal met elkaar praten. We gaan binnen 2 weken om de tafel zitten om een compromie te sluiten over de alimentatie enzo.

    Hoe zit het nu met Ticho zou je denken. Hij heeft altijd gezegt dat hij geen papa wil zijn maar wel oom. Ik heb hem toen gezegd dat Ticho een papa heeft. dat is immers mijn vriend. En hij was erg opgelucht om dat te horen enzo.

    Hij zal voor Ticho Oom zijn. Hij vroeg zelfs of hij verder gezond is en of alles goed gaat. Dat is de eerste keer dat hij aan mij vroeg hoe het met Ticho ging. Het deed mij zo goed.

    Zowel me ex en ik zijn erg blij dat we nu normaal met elkaar kunnen praten enzo. Het doet ons beide goed.

    pfff ik zit er nog wel even vol van. Ben wel op mijn hoede dat het niet voor even is enzo.

    maar ook om de alimentatie zijn we het eens geworden. Hij gaat wel iets betalen maar niet alles wat is opgedragen aangezien ik zijn geld niet wil hebben. Wat hij geeft gaat naar ticho's rekening. En hij zou ook 1x in de maand een keer wat voor hem halen. b.v. een keer kleding of luiers of speelgoed of iets anders. iets leuks waar ticho wat aan heeft.

    daar hebben wij beide meer baat aan dan zijn geld.
     
  2. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.616
    5.891
    113
    Fijn dat jullie het zo opgelost hebben joh! Hartstikke goed! :thumup:

    Liefs Jessy
     
  3. DaisyH

    DaisyH Lid

    17 feb 2008
    9
    0
    0
    Hoi,

    Zo das geen pretje geweest voor je. :(
    Nou ben erg blij voor je dat het zo geregeld is.
    :D
    Gr
     
  4. vosje2000

    vosje2000 Fanatiek lid

    28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Hey!

    Wat fijn dat jullie er nu toch samen uit lijken te komen!
    Hartstikke goed van jullie!
     
  5. kimm1988

    kimm1988 Fanatiek lid

    27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik ben er zelf ook erg blij mee. zit er wel vol van en het is natuurlijk wel erg wennen maar vind het zelf ook echt super:D
     

Deel Deze Pagina