In oktober willen mijn man en ik even een weekendje weg samen! Even wat leuks doen, even ontspannen. Alleen wat? Ik heb geen flauw idee en ik zal toch degene die met voorstellen zal moeten komen We vinden dagje dierentuin of pretpark wel leuk, nu valt pretpark op dit moment wel af, want mag amper ergens in. Maar we willen ook wel een dagje echt even ontspannen. Dus iemand tips, leuke ideeën? Leuke plekken in Nederland? Mag heel Nederland zijn, we wonen in het midden.
Als we een weekend weg gaan kiezen we voor een van de Valk hotel. Je hebt vaak leuke aanbiedingen waar ook een ontbijt bij zit, kan ook met diner. Ze zitten overal in Nederland, meestal vlak bij een snelweg. Sommige hebben een zwembad. Je kan richting zee of een stad bezoeken. Meestal kun je de auto wel parkeren op een plek waar je dan met de bus verder kan. Dan ben je maar een paar euro kwijt. Als je in Maastricht zit is het zelfs te lopen.
Op Vlieland heb je strandhotel Seeduyn. Heerlijk hotel, kamers met zeezicht. Je loopt zo vanuit het hotel het strand op. Zonsondergang bekijken, heerlijk van de natuur genieten, wandelen of fietsen. Ze hebben een zwembad, wellness centrum, fitness ruimte.
Een leuk hotelletje op Schiermonnikoog zou ik zeggen ♥️ Offff Antwerpen! Net geen Nederland meer maar zeker de moeite
Ik ga eind deze maand een weekend naar Sluis, dichtbij Belgische grens en niet ver van de kust. Wij hebben een trekkershut geboekt en gaan fietsend de omgeving verkennen.
Wellnesshotel thermae 2000 in Valkenburg. Kost wat. Maar dan heb je ook wat. Toegang tot de Wellens zwembaden/sauna. En heerlijk luxe verwengevoel. En een heel leuke omgeving. Of een overnachting in een kasteel (Kasteel Elsloo of kasteel Doenrade zijn beide erg leuk en kan je heerlijk eten en lekker wandelen. Maar kan me verstellen dat deze opties boven budget zijn (ken jouw budget niet natuurlijk). Dan zou ik googelen op sfeervolle b&b ergens in het heuvelland of aan zee. Of kijken op natuurhuisje.nl heel veel leuke/romantische opties.
Iets met een wellness is wel erg fijn! Ik ga volgende week eens rustig kijken naar de opties die hier genoemd zijn We hebben in ieder geval een datum en oppas, nu de rest. Het ligt er ook een beetje aan hoe mijn bekken tegen die tijd is, hoe actief we dingen kunnen doen (de pijn begint nu al ). Maar het is echt ontspannen voor ons samen. En beetje relaxen in water, bubbelbad is heerlijk Budget, niet over na gedacht nog. We hebben rond die tijd een behoorlijke extra bonus vanuit man zn werk, dus een deel daarvan besteden we lekker aan ons weekendje
Lekker in een air bnb op de Veluwe. Middagje Chopper rijden, uit eten of je kookt lekker zelf of je besteld iets. Zondags lekker ontbijten, wandelen en lunchen ergens. Ooh ik wil ook weer een weekend weg met mn man
Nou. Het is gewoon een gezellige stad en je hebt de Kaasmarkt natuurlijk. Veel winkels. Eigenlijk een heleboel. Maar ik denk dat @Lola2008 je er ook veel over kan vertellen Ik woon hier nog maar een jaar of 8
We zijn trouwens totaal niet van steden bezoeken... En Schiermonnikoog wordt hem ook niet. Kon geen hotel vinden met zwembad. En klinkt verwend, maar die wil ik wel echt. We gaan trouwens van donderdag tot zaterdag.