Weekendje weg met niet mobiele moeder

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamafiets, 13 jan 2025 om 13:58.

1. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    17.170
    29.163
    113
    Vrouw
    Ieder jaar gaan mijn moeder en in samen iets leuks doen. Liefst met een overnachting, maar dat hoeft niet persé.
    Helaas heeft ze steeds meer moeite met lopen. Dus iets leuks vinden wordt ook steeds lastiger.

Wat we in het verleden hebben gedaan:
    - naar Scheveningen en daar naar een musical
    - Naar Schiermonnikoog en daar een dag fietsen
    - naar Lauwersoog en daar met een groep op een zeilboot de Waddenzee op
    - fietsvakantie via hotel en b&b door het Vechtdal
    - dagje wellness in thermae 2000 Valkenburg.

Nu wil ik eigenlijk een stedentripje voorstellen. Maar ben bang dat dat te zwaar voor haar gaat zijn. Is toch snel veel lopen. Hoewel een niet te grote stad en met veel terrasjes mogelijk wel kan.

Wie heeft goede ideeën? Theater doen we al een paar keer per jaar.

2. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    6.867
    3.584
    113
    Weet dat cliënten van mij naar een hotel dacht ik in Oldenzaal gingen daar hadden ze ook een weekprogramma en kon je zelfs zorg krijgen. Je was niet verplicht om mee te doen met de activiteiten. Maar misschien wel leuk.

3. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.328
    13.726
    113
    Vrouw
    Benidorm? Daar kan je voor €5 per dag een scootmobiel huren. Alle straten, de boulevard en zelfs het strand zijn ingericht voor scootelmobiels.
    Verder zijn er heel veel terrasjes, en kost het eten en drinken er bijna niets.
    In de stad zelf is ook genoeg te doen en te zien.

4. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    17.170
    29.163
    113
    Vrouw
    Ik wil liever niet vliegen. En zeker niet voor 1 of 2 nachtjes weg. Dus zoek het wel dichterbij.

En ik denk ook niet dat ik haar in een scootmobiel krijg :roflmao:
    Zo slecht is ze nog niet hoor. Maar een hele dag door een stad struinen lukt niet meer. Een museum bezoeken bijvoorbeeld nog wel. Als ze dan maar regelmatig even kan zitten.

Deel Deze Pagina