Zo net voor het einde van mijn verlof willen we graag nog 2 nachtjes weg met ons meisje van 10 weken. Vooral lekker uitwaaien, wandelen met de draagzak, dus bij natuur of strand in Nederland. Ik vind het best spannend, maar het lijkt me wel lekker. Dus... wie heeft er tips voor een vakantiehuisje of bed and breakfast?
Een van de waddeneilanden, Veluwe of Zeeland een idee? Wij vonden het ook heel spannend maar heb gemerkt door bepaalde dingen gewoon te doen het uiteindelijk heel leuk is. Ik denk dat het fijn is te kiezen voor een vakantiehuisje, geef je borstvoeding? Zo niet dan is het ook handig te kijken hoe en waar je je voeding opwarmt.
Bedankt! Denk dat we gewoon over de drempel moeten. We zouden eerst dit paasweekend gaan maar doordat de weersvoorspelling niet zo goed was even uitgesteld. Nu wel erop uit geweest. Ik geef bv dus dat is makkelijk. Wadden of Veluwe lijken ons leuk. Nog tips voor vakantiehuisjes?
Zou voor de wat bekendere ketens gaan, zo heb je ook wat meer faciliteiten. Hou je van modern? Roompot op Texel heeft een aantal nieuwe bungalows. Vlakbij de Koog en het strand.
Hof van Saksen in Drenthe is heerlijk! Dat zijn hele mooie huisjes! Maar ik vind alle huisjes van landal prima. De een is ouder dan de ander, maar daar zijn de prijzen dan ook naar. Als ze zo klein zijn kan je ook een hotel boeken. Wij waren toen ons zoontje10 weken was naar een hotel geweest, heerlijk omdat je aan het ontbijt kunt aanschuiven en uit eten kan gaan, hij lag heerlijk in de wagen te slapen.
Gestrand Bed & Breakfast - Hoek van Holland Echt een aanrader! Vlakbij het strand, aan de waterweg, paar goede restaurants heel dichtbij. En supervriendelijke eigenaresse.
Ik bedacht mij nog dat het hof van Saksen overigens new born huisjes heeft. Wiegje, commode, alles is beschikbaar in het huisje!
wij gaan in september met een baby die dan ongeveer 12 weken is een weekje meerdal van centerparcs Cottage met alles erop en eraan: babybedje, babybox, privé-tuintje waar jullie samen lekker genieten van de natuur en privacy. U kunt bij Center Parcs vooraf gratis een compleet Baby Servicepakket (NIEUW) reserveren: verschoningskussen, baby-box, schommelstoel, babybad, nachtlamp, buggy, speelgoed en loopfiets.
B&B Chez Luti in Oostvoorne, in het bos, vlakbij duinen en zee. Luti is heel lief en kan alles voor je regelen qua bedjes en zo.