Probeer maar rustig te blijven dan kan je de pijn ook wat beter aan. Ze komt gewoon niet omdat je nog idd zelf kan bellen. Ik kreeg een weeen storm toen kon ik gewoon niets meer alleen maar liggen en hopen dat t snel over was. Bellen kon ik ook echt niet. Heel veel sterkte en zet een mooi mannetje op de wereld!
Sterkte meid! Je ziet nu hoelang je het volhoudt, dus waarschijnlijk was het een goede inschatting van je VK. Toen het bij mij begon, hoefde ik ook niet meteen naarhet ziekenhuis. Ik mocht zolang als het lukte thuisblijven.. Ahum, dat was niet lang overigens!
Nou lekkere vk dan!!! Volgens mij is ze er toch om JOU te helpen!!! Ik zou idd lekker je vriend laten bellen... kijken of ze dan nog zo chagerijnig is hahaha... heel veel sterkte! En ik hoop dat je dan vandaag eindelijk je kleine vent in je armen mag nemen!
hey meid eindelijk is het begonnen gewoon blijven bellen hoor hoop dat je mannetje er snel is ondanks alles hoop k dat je een mooie bevalling krijgt succes meid groetjes marline
Succes meis!! Ik hoop dat de VK toch wel even snel langskomt, want dat hoort ze gewoon te doen! Succes met de bevalling!!!
inmiddels is je mannetje er waarschijnlijk en hebben jullie de VK nog es gebeld?? Spannend hoor!! Heeeeeeeeeel veel succes vandaag en ik hoop dat je gauw je kindje in je armen mag sluiten! liefs Cherda
He Sjarrel, Bel die verloskundige en terwijl je met haar praat kun je hijgen en puffen, miscchien neemt ze je dan wel serieus. groet Miel
He Sjarrel, sterkte ermee!!! hopelijk kun je straks alles vergeten als je je kindje in je armen hebt!!! gr. rachelle
zelf denk ik dat als je hier nog kan tpen dat het nog niet echt nodig is om het huis uit te gaan hoor!! sterkte verder!