Nou, heeft mijn man eindelijk een kado voor me gevonden, gelijk op internet besteld en vandaag zou het bezorgd worden. Helaas waren we net een uurtje weg, dus wisten we dat de kans groot was dat ze dan zouden komen en dat het pakket dan pas de volgende werkdag aangeboden zou worden. Geen probleem voor ons. Komen we na een uur thuis, zien we inderdaad dat PostNL aan de deur was geweest, tja helaas pindakaas dachten we. Tot we op het briefje zagen staan: Staat in schuur, op stoel. Nu is de bezorger dus bij ons achterlangs gegaan, gevoeld of dat de schuur open was (wat zo was, domdom van ons) en heeft daar maar ons pakket weggelegd. Ik ben hier helemaal niet van gediend!! Heeft niet bij ons achter te komen en ook zeker niet in onze schuur:x
what theeee de bedoeling was waarschijnlijk goed maar wat een brutale bezorger. Pakketje staat er, staat derest er ook nog
Heb je het briefje nog? Ik zou een klacht indienen, met een uiterste reactietijd, waarna je aangifte doet van inbraak, als er geen reactie komt waar je tevreden mee bent.
zoooo wat brutaal! ik zou hier zeker een klacht over indienen. hij had waarschijnlijk goede bedoelingen dus aangifte zou ik overdreven vinden. wel even goed kijken of alles er nog staat
Pffff wat een malloot, als je een bezorger goed kent en je vraagt 'm om het ergens neer te zetten als je er niet bent, helemaal prima, maar zomaar ongevraagd je terrein op en de schuur in.. Hell no!
Waar ik eigenlijk vandaan kom ook. Het was regelmatig dat er pakketjes in de schuur stonden, die onder de garagedeur doorgeschoven waren (stond een stukje open om de katten binnen te laten). Ik zou juist blij zijn dat ik m'n pakketje toch ontvangen had.
Ik zou er eigenlijk ook wel blij mee zijn. Ik zou sowieso geen klacht indienen (ik denk dat hij zich van geen kwaad bewust is). Als je het niet meer wil hebben in het vervolg, zou ik dat gewoon even netjes aangeven ("bedankt voor het pakketje in de schuur, maar ik wil liever dat je het voortaan persoonlijk afgeeft")
Ik zou dat ook niet fijn vinden. Maar het kan nog erger.... Ik kreeg laatst een briefje waarop stond dat het pakket in de grijze container lag....juist, de afval container!!!
Mja van onze postbezorger zou ik het kunnen hebben... Die zie ik bijna dagelijks. Maar verder vind ik het wel apart. Zou wel gel blij zijn met m'n pakje! Iets minder met de brief op m'n deur dat m'n schuur open is
Ik zou er blij mee zijn. Een bezorger die zo meedenkt dat je je pakket gewoon vandaag hebt. Zou er zeker geen klacht over indienen want ik denk dat het met de beste bedoeling was.
Nou en! Moet je er maar voor zorgen dat de boel op slot is. Pakketbezorger is echt geen goed betaalde baan. Ze worden betaald per afgeleverd pakje en worden dus niet betaald als ze het nogmaals moeten langsbrengen. Je kunt ook denken vanuit de pakketbezorger.
Hier hebben we een postbezorger die savonds gewoon een keer terugkomt als ik er overdag niet ben. Maar dat zijn ze niet verplicht. Ik zou het wel fijn vinden als het pakket achterom geleverd zou kunnen worden.
Bij ons werd er een keer een pakketje in de oud papier kliko gedaan! Toen lag ik nog met mijn dochtertje in het ziekenhuis en we hadden de buurvrouw gevraagd om deze aan de weg te zetten... gelukkig kwamen we er nog net optijd achter...
Dit is officeel niet de normale gang van zaken, maar wel fijn dat hij in ieder geval aangeeft waar hij het pakketje heeft neergezet. Misschien is het iets voor jullie om de schuur op slot te doen als je niet wil dat er iemand binnenkomt? Ik weet niet hoor... De bezorger hier ken ik best goed en die stopt mijn pakketjes vaak in de posttassen op mijn fiets, waar ik wwl blij mee ben omdat ik veel te ongeduldig ben voor een volgende aanbieding. Zeker als er nog een lang weekend tussen zit
Hier ook heel normaal hoor, ik ben er erg blij mee! Ik ben zelf veel te ongeduldig om nog een dag te wachten. Het is echt wel goed bedoeld, dus ik zou het wel erg sneu vinden voor die persoon om daar een klacht over in te dienen. Ik zou de volgende keer dat hij of zij aan de deur staat het even persoonlijk vertellen dat je dit liever niet hebt.
Bij mijn ouders hebben ze 2 keer een pakketje ergens gelegd zonder briefje.. 1 keer in de container en 1 keer achter de auto gelegd.. Prima, maar leg dan wel een briefje neer waar je het hebt gelegd..
Hier maakte we vaak mee dat het gewoon voor de voordeur neergelegd werd. Ik vind dat dus niet normaal. Mijn vriend besteld veel van het net wat best wel wat geld kost en het is niet zo dat onze straat uitgestorven is. Nadat we de pakketbezorger er op aangesproken hadden dat we er niet van gediend waren ging het even goed toen er vervolgens weer een pakje voor de deur lag hebben we een klacht ingediend. Inmiddels weet hij dat mijn ouders om de hoek wonen en brengt hij het daarheen als wij er niet zijn, mooie oplossing voor hem en voor ons.