Fae vind ik ook wel mooi, maar als je verwacht dat jullie dame net zo'n groterd als haar broer wordt dan vind ik Fae iets te liefjes. Vind ik meer passen bij een klein poppetje.. denk ik.. Ben nog steeds voor Amber yupje! doe je Fae als 2e naam
Fleur/Florine wordt wat 'floor' achtig in het engels... Vloer dus. Fenna niet mooi, Fabiënne heet een kindje van vriendinnetje al. Felice ook niet mooi. Lastig.... pfffft. En wij maar denken dat een meisjesnaam makkelijker zou zijn.
Voor een groot meisje idd Amber. Voor een lieftallig meisje Fay (Fae spreekt men snel uit als Fie heb ik gemerkt en Faye als Faaie)
Dat kan ik dan wel begrijpen. (alhoewel ik nog steeds de betekenis "katachtige" niet erg vind, maar ik snap dat als je dat in je hoofd hebt, dat het er ook niet zomaar uit is). Dan zou ik voor Amber gaan.
Amber! Super leuke naam. Fealin heeft een leuke klank maar vind hem Geschreven totaal niet mooi eigenlijk.
Ik zou voor amber gaan! Ik vind Fay, Fae, nogal een kinderachtige naam, vooral voor een volwassen vrouw.. Leuk voor als ze baby zijn maar ze worden ook ouder.
Amber! Staat ook bij ons in de top 3!(al word ons meisje vast geen 1.80 ) Ik vind een meisjesnaam ook veeeeel lastiger dan een jongensnaam...
Féline erg mooi, wat vind je van Florien? Amber is ook een mooie naam, maar Fealin echt verschrikkelijk!
Het is maar goed dat smaken verschillen en de beelden die iedereen bij namen heeft. Fay erg leuke naam.....mijn oma heet zo en onze toekomstige dochter straks ook!
ik zou zelf niet zo snel voor Amber kiezen.. maar vind het geen lelijke naam of zo.. wat vind je van Céline? dat past ook heel goed bij Thomas! en dat betekend 'hemels' dus nog een mooie betekenis ook! ik ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt!
Ps: Ik vind persoonlijk de betekenis van Feline veel mooier dan de betekenis van Amber. En de naam op zich ook. Feline (betekenis van) Amber (betekenis van)
waar heb je gelezen dat het 'katachtige' betekend? had dit ook nog nooit gehoord! wij hebben ook Féline overwogen.. maar het is bij ons toch Céline geworden
Weet je dat er niet eens zoveel mensen kijken naar de betekenis van een naam is mij tot mijn eigen verbazing opgevallen, maar Feline heeft ook een erg mooie betekenis Feline - Babynamen Betekenis