Ja een vriendin van mij via dit topic (die ook hier heeft gereageerd zag ik) is nu zwanger van een dochter (na een jongen). En dat vond ik ook wel slikken en heeft voor wat emotionele momenten gezorgd bij mij. Dat had niks met haar te maken. Ik vond het zelf gewoon confronterend. Maar het zal in de toekomst nog heel vaak gaan voorkomen. Ik heb nog een hoop kinderloze vrienden/familie. Dus ik moet er maar mee om leren gaan en dat wil ik ook. Voor die ene vriendin ben ik nu eigenlijk alleen maar heel blij voor haar. Want ze had net zoals mij ook de droom om een dochter te krijgen. En dat gun ik haar ook gewoon heel erg! <3 Wel bijzonder dat je beste vriendin en jij precies hetzelfde hebben nu dan!
helaas maar 1 badkamer huis is eigenlijk te klein maar we wachten op de renovatie die eind van het jaar gaat plaatsvinden (moet nieuwe dak op en volledig geisoleerd worden, huis is zo lek als een rietje zeg maar), dan kunnen we eindelijk een extra slaapkamer maken en wat meer ruinte creeren.. Druk zal het zeker zijn, maar denkdar het verschil van 3 naar 4 minder groot zal zijn dan van 1 naar 2 (die vond ik pittiger eerlijk gezegd)
Ik kan niet zwanger worden. Hier in de anonimiteit van een forum durf ik dit te schrijven: rationeel gezien maakt het geslacht mij echt niets uit. Lijkt me beide fantastisch. Maar als de dokter mij vandaag zwanger maakt en vraagt of hij een jongen of een meisje zal inplanten zal ik zeggen een jongen. Ik ben gewoon zo bang voor puberende dames. Dan gaat mijn voorkeur uit naar een jongen. Die overigens ook flink kunnen puberen dus wat dat betreft is mijn gedachte wel wat vooringenomen hoor. Maar naar mije idee zijn jongens wat meer in your face en dames zijn zo sluimerend. Lastig te omschrijven. Ik heb een klein neefje, die heb ik gisteren een emmer water over zijn hoofd leeggegooid. Hij spoot mij nat met een waterpistool. Heerlijk dat dat zo kan. Die dames zijn veel voorzichtiger. Ik besef me dat wat ik nu schrijf best seksistisch is want echt niet alle jongens en meiden zijn zo. Dus ik bedoel het in algemene zin
Ik heb twee dochters en twee zoons. Tussen zowel mjjn twee meiden als mijn twee heren zitten dag en nacht verschil in karakter en gedrag. Een geslacht zegt zo weinig, wel iets maar niet hoe iets later zal zij. Ik kreeg steeds om en om jongen, meisje en dat gevoel dat je de babytijd van de vorige niet over kon doen omdat het een ander geslacht is herken ik wel. Al is dat echt hormonaal gedrag want een baby is Eem baby, j/m is op wat kleding en accessoires na niet anders.