Laatst had ik al in een forum gevraagd naar een tweede naam naast de naam Jesse. Hoewel ik deze naam er al een beetje door moest duwen (denk ik) dat het mij tovh gelukt is. Ik noem van begin af aan het kindje al zo :O (niet zo netjes he) Ik vind Jesse Finn echt heel leuk maar ik ben bang dat als je een keer zijn volledige naam moet uitspreken mensen denken dat je Jessefinn zegt, vanwege dat maar 1 lettergreep is. We zoeken er echt nog een leuke, moderne naam achter. De naam wordt niet gebruikt, het is voor erbij.. Boaz oid vind ik echt verschrikkelijk (vrijwel alle namen met een B) en geen harde naam maar een zachte.. Dex vind ik te hard achter Jesse bijvoorbeeld.. Heeft iemand nog leuke suggesties voor mij, ik kom er niet meer uit.. Mijn man zijn voorkeur is Mason.. Die gaat het sowieso niet worden.. Op papier vind ik het een mooie naam maar als ik het uitspreek denk ik, neee te Amerikaans/engels voor in ons gezien en krijg er beetje tokkie gedachtes bij inmiddels
Waarom laat je je man niet kiezen als jij deze naam er al doorgedrukt hebt? Vind ik wel zo eerlijk. - Mees - Florian - Mathijs - Laurens - Reinier - Daniël
Ik denk dat hij deze naam wel goed vind hoor anders had hij echt gezegd dat ik dat wel kan vergeten.. als hij echt iets niet wilt dan gebeurd het ook echt niet, denk dat ik nog eerder toe zou geven Maar hij vindt het moeilijk de tweede naam ernaast vinden.. het ligt nu ook bij hem maar ik moet wel steeds zeggen: ik ben al 26w he en ik wil niet dat we nog een naam moeten bedenken als het weer te vroeg komt.. net zoals geboortekaart bij onze zoon.. Mees vind ik overigens wel leuk
Robin vanmorgen naar mijn man gestuurd, nog geen reactie Ik vind Ravi ook leuk maar hij denkt dat aan vd Vaart en hij is niet voor Ajax juist tegenovergestelde dus die gaat het hem ook niet worden helaas. Milan lijkt te veel op de naam van mijn zoontje, weet niet of dat handig is? Misschien ook wel, hij wordt toch niet gebruikt, goede!
Ik doe een poging: Jesse Timo Jesse Milan Jesse Dani Jesse Luca Jesse Rowan/Roan Jesse Thomas Jesse Steven Jesse Ravi/Xavi Jesse Aaron Jesse Gio Jesse Maxim Jesse Nino Jesse Fedde Jesse Leon/Deon Jesse Cody Jesse Eloy Jesse Ivo Jesse Ferris/Ferran
Ik zit net te tikken dat ik Ravi echt leuk vind, krijg ik een app, die sowieso niet schat.. Ravi moet ik echt uit mijn hoofd zetten.. Milan is idd optie denk.. Rowan zo heet mijn schoonzusje dus die helaas niet terwijl ik roan wel leuk vind
Dus als ik het goed begrijp, heb jij de naam Jesse erdoor gedrukt en had je man weinig keus. Maar als hij dan een tweede naam voorstelt die je sowieso 'maar' voor erbij hebt en in de praktijk niet zult gebruiken, mag die naam ook niet. Niet eens een optie. Klinkt redelijk egoïstisch...
Nee hij vindt Jesse ook goed! Hij stangt mij hiermee omdat hij weet dat ik hem leuk vind.. Jesse is geen issue, hij komt nu (VOOR DE GRAP) met namen als Roderick.. gewoon om mij te stangen, hij vindt die naam ook echt afschuwelijk.. we zijn beiden behoorlijk besluiteloos. Zoals ik eerder als zei: als hij echt iets niet wil kan ik op mijn kop gaan staan maar dan gebeurt het ook echt niet.. Mason vonden wij leuk als eerste naam maar als tweede naam vindt hij het zonde als tweede naam (wellicht zoon nummer drie zou het een optie zijn voor hem).... geloof mij, als hij echt iets niet wilt gebeurt het ook echt niet!! Voordat ik zwanger was was deze naam al naar voren gekomen en toen vond hij hem ook mooi, hij stangt mij met het wordt Roderick.. we vinden tweede naam gewoon moeilijk. Bij onze eerste zoon lag ik in zh en toen moesten we het nog hebben welke tweede naam er nou bij kwam of helemaal geen tweede naam en dat zie ik nu zomaar ook eens gebeuren.. Ik stuur suggesties naar hem en dan zegt hij ja of nee.. hij denkt dat we die naam ineens tegenkomen en ik ben bang voor dat dat niet gaat gebeuren..
Finn staat er mooi bij! Misschien helpt dit je nog verder: Jesse Silvan Jesse Merijn Jesse Milo Jesse Novan Jesse Casper Jesse Benja Jesse Dion Jesse Maxim Jesse Julius Jesse Thomas Jesse Vigo Jesse Ivan Jesse Mick
Misschien vinden jullie dit iets: - Jesse Samuel - Jesse Levi - Jesse Milas - Jesse Kaj - Jesse Lucas Ik vind Jesse Finn trouwens ook gewoon leuk!
Jesse Finn vind ik echt prachtig! Maar als je dat te kort vind, misschien: Jesse Bastiaan Jesse Benjamin Jesse Daniël Jesse Fabian Jesse Gabriël Jesse Julius Jesse Kiéro Jesse Laurens Jesse Lukas Jesse Manuel Jesse Marius Jesse Mateo Jesse Mathijs Jesse Maurits Jesse Morris Jesse Romijn Jesse Tobias Jesse Valentijn
De eerste naam zijn wij iig over uit Als iemand die wilt weten mag je altijd pben. De tweede naam twijfelen we, er staan drie opties open waarvan 1 naam wellicht voor zoontje nummer 3 zou kunnen, maarja, misschien is nummer drie niet voor ons weggelegd, want voor nu liggen er 8 cryos in de vriezer en een nieuwe poging wil ik (zoals ik er nu in sta) niet meer.. In ieder geval iedereen bedankt!