Hopelijk staat mijn onderwerp hier goed, maar ik ben op zoek naar een waterdichte matrashoes voor als mijn vliezen zouden breken op bed. Ik las dat ze ze bij de Action hadden, maar helaas hier alleen voor eenpersoonsmatrassen. Iemand een idee? Ik wil niet zo'n krakend zweterig plastic ding, want ik wil het nu al op mijn bed doen. Hebben namelijk net een nieuw matras.
Wij hebben em bij Ikea vandaag, ik ben de naam even kwijt, maar daar hebben ze ze ook in tweepersoons-versie
Is dat dan echt een matrashoes of alleen zo'n moltondingetje om eroverheen te leggen? We hebben namelijk al een matrasbeschermer eroverheen, tegen vuil en vlekken, maar of die helemaal waterdicht is weet ik niet..
@Nala: Had ook al op de site gekeken ja van de HEMA, echt balen zeg. Heb nu deze gevonden: Waterdichte badstof matrasbeschermer Woongoed - Kiabi - 12,99 Maar dat is voor 160x200 cm. Ik denk dat ik nog even bij een andere Action ga kijken of ze hem daar misschien wel groter hebben, en anders deze maar bestel..
Ik had deze van IKEA Die is er in verschillende maten ook voor tweepersoonsbed. SKYDDA HÖGT Matrasbeschermer - 90x200 cm - IKEA
Ja die heb ik ook, badstof van boven en plastic van onder zodat je niet zo ligt te kraken in je bed. Bevalt prima !
Hema! En als ze hem niet hebben in het filiaal bij je in de buurt kun je hem gratis daar na toe laten kome. Action heeft hier ook alleen een persoon
Ik heb hem nu bij Kiabi besteld. Scheelt me weer een tripje naar de Ikea.. Duurt wel 8-10 dagen voordat het binnen is, hopelijk is dat nog op tijd!