Naar aanleiding van een gesloten topic over het vinden van een betrouwbare waarzegger. Wat zou jij willen vragen aan waarzegster? En niet wat is de winnende combinatie vd lotto of zoiets. Ik ben ooit een keer naar zo kaartenlegster geweest. Was geen succes, althans dat vond ik. Beetje vaag. Misschien ook omdat ik wat sceptisch was. Mijn brandende vraag was eigenlijk: of ik nog een keer een kindje zou krijgen. Hoopte natuurlijk op een volmondig ja. Vreesde een Nee. En wat kreeg ik als antwoord, je moet meer praten met mensen. Overigens na B12 injecties jaren later, spontaan zwanger en dit keer geen miskraam.
Is een waarzegster hetzelfde als een medium? Of staat een waarzegster niet in contact met het hiernamaals? (even aan genomen dat dat waar is) Als ze met het hiernamaals in contact staat zou ik vragen wat mijn oma van mijn leven vind? Of ze trots op me is of juist vind dat ik andere keuzes had moeten maken.
Dit. En überhaupt ben ik wel benieuwd of de toekomst een beetje leuk/goed wordt. Maar ergens zou ik dat misschien ook juist niet willen weten.
Ik zou alles willen weten over hoe ze het doet, dat hele cold guessing en het naar tevredenheid verkopen van vage antwoorden.
Lastig.. ik zou bijv heel graag contact willen met mijn overleden zoontjes, maar als daar iets negatiefs uit komt kan ik er niets aan veranderen en het lijkt mij heel moeilijk om daarmee om te gaan. Ik zou ook graag willen weten wanneer er meer rust in ons leven komt (laatste 6 jaar waren hoge pieken maar ook diepe dalen), maar als dit voor altijd ons leven blijft, dan wil ik dat liever niet weten. Dus ik zal geen vraag stellen.
Op mijn 16e met mijn moeder ergens geweest. Ze voorspelde dat ik ooit op een verre vakantie zou gaan en dat er ooit groot verdriet in mijn leven zou zijn. Tot mijn grote verbazing kwam deze zeer gedetailleerde en persoonlijke voorspelling zo maar een keer uit in de afgelopen 22 jaar . Net zoals bij 90% van de Nederlandse bevolking... Wat ik zou vragen als iemand echt voorspellende gaven zou kunnen hebben? Niks. Ik wil helemaal niks weten over de toekomst of van een overleden dierbare. Het leven komt zoals het komt en ik wil niet zitten wachten op een toekomstige gebeurtenis of mijn leven daar op stemmen.
Ik ben geen waarzegster, maar leg zelf wel eens tarotkaarten. Dan leg ik mensen wel een paar dingen uit altijd: - we doen dit voor de lol, dus als er iets anders uitkomt dan je wilt, laat het los en ga er niet depri van worden. - de theorie erachter is dat je de kaarten trekt die je moet trekken en dat het geen toeval is dat je precies die kaarten pakt. - de kaarten beschrijven het meest logische pad naar je vraag als alle omstandigheden gelijk blijven (als alles blijft gaan zoals het nu gaat). Ik zeg ook altijd dat ik de vraag niet perse hoef te weten om antwoord te geven, maar het helpt wel met het duiden van de kaarten.
Dat kan, iedere waarzegster kan weer wat anders. Je hebt veel verschillende soorten mensen wat dit betreft. Je hebt mensen die inderdaad contact kunnen leggen met het hiernamaals maar er zijn ook mensen die juist de antwoorden alleen kunnen lezen in de tarot kaarten die ze leggen. Daarom moet je je altijd even goed verdiepen in wat de persoon kan betekenen voor je. @Al die zuurpruimpjes uit het andere topics. Maak mensen niet belachelijk die er wel in geloven en hier hun rust wel in kunnen vinden. Als iemand nu troost kan vinden in de woorden van een medium dan is dat toch alleen maar mooi? Dit is de reden waarom vele er niet over durven te praten die er wel in geloven omdat men bij voorbaat al gaat roepen dat het niet bestaat. Dat je zelf dit soort dingen nog niet heb mee mogen maken wilt niet zeggen dat het ook niet bestaat. Het is net zo irritant als dat ik zou gaan roepen dat een God, Allah, Budha of noem het maar op niet bestaat omdat ik daar niet in geloof. Jij gelooft er niet in prima en dat respecteer ik, respecteer andere dan ook die wel in het paranormale geloven. Vind het altijd zo jammer dat je nog net niet voor gek verklaard word als je aangeeft wel te geloven in het paranormale.
Ik heb kort na het overlijden van mijn opa een droom gehad met een boodschap. Ik ben al op zoek gegaan naar de betekenis, maar ik heb kan hem nog steeds niet begrijpen. Ik zou van die droom de boodschap willen begrijpen.
Als je een punt wil maken moet je vooral je tekst beginnen/mensen aanspreken met "al die zuurpruimpjes".
Ik zou niets over mijn toekomst willen weten. Vaak gaan mensen leven aan de hand van een voorspelling. Mijn moeder was een goed medium en heeft heel veel mensen geholpen. Ze was altijd heel voorzichtig in het voorspellen, om bovengenoemde reden. Als je tegen mensen gaat zeggen dat ze uit elkaar gaan, dan kun je er 100% vanuit gaan dat ze inderdaad uit elkaar gaan. Alleen al omdat het voorspeld is. Het enige dat ik zou willen weten is hoe het met mijn ouders daarboven gaat.
Er zijn vast mensen die dingen kunnen die ik niet begrijp. En jij mag geloven wat je wil. Wat ik wel kwalijk vind is dat er te veel neppers zijn die geld vragen aan goedgelovige mensen voor vage boodschappen en nep adviezen. Lang geleden was er een poes weggelopen bij ons. Een vriendin van mij vroeg me een foto en ging daarmee naar een paranormale beurs. Komt terug met de mededeling " hij heeft pijn aan zijn pootjes en de fotolezer of hoe je dat normt' kreeg een wilg door. Ja uhuh. Beestje nooit meer terug gezien hrlaas
Maar daar ben ik het ook volledig mee eens, ook ik vind het belachelijk dat er neppers tussen zitten en er misbruik van maken. Maar is dat een vrijbrief om dan de mensen die er in geloven belachelijk te maken? Of voor gek te verklaren? Hoe langer je in het '' wereldje '' zit, hoe sneller je de neppers er tussen uit vist.