Mijn familie over laten komen voor een lange vakantie. Hypotheek van mijn ouders afbetalen. Leuke spaarrekening opzetten voor Miriam.
Een huisje kopen, hoeft niet groot te zijn maar wel met lekker veel tuin erom heen. Minstens de helft op de spaarrekening zetten en heel blij zijn met de rente! Een paard kopen en een ezel, vraag me niet waarom maar m'n man is gek op ezels Rijlessen voor mijn man betalen zodat hij zijn rijbewijs kan halen. Goede doelen steunen, zou graag meer willen geven dan die 3 euro per maand aan het WNF En meubels kopen die een keer niet van de IKEA en/of Leen bakker afkomen en binnen no time uit elkaar vallen
Schulden aflossen en een ander huis kopen. En shoppen zonder naar de prijskaartjes te kijken, en dan met tassen vol thuiskomen Dan zou ik willen trouwen en een megafeest geven en daarna een goeie vakantie. En dan is het alweer op
Hypotheek van ons en van mn ouders afbetalen, een appartementje voor mn zusje kopen. Spaarrekening van dochterlief spekken, evenals die van haar toekomstige broertjes/zusjes. En beiden maar twee dagen in de week werken, genoeg voor de rekeningen, verder veel op vakantie!
ik zou eerst eens een autootje kopen gewoon een kleine en zeker geen dure,een nieuwe fiets kopen,met mijn kinderen heerlijk op vakantie gaan,leuke dagjes uit maken,mijn ouders en vriendinnen een leuk bedrag geven zodat ze ook eens heerlijk op vakantie kunnen gaan en heel graag wat doen voor alle arme dieren! ben een hele grote dierenvriend en welk dier het ook is ik vind ieder dier prachtig!
Oh ff lekker dagdromen!!!(nou in mijn geval nacht dromen; zie tijdstip van reageren) Uhm denk dat ik eerst flink ga genieten van het feit dat ik het miljoen heb...niet te lang want dan is het al geen miljoen meer... vermogensbelasting Ik zou mijn/onze schulden aflossen... Een huis hier en in Curacao kopen (lees laten bouwen, niet voor een achterlijk hoog bedrag hoor).... Een mooie eco auto voor mezelf kopen en 1tje naar keuze voor me mannetje..... Denk dat ik ook naar een (paar) armland ga en kijken naar bestaande projecten en helpen met financieren..... Wat over is, wat vast nog genoeg zal zijn, doe ik in de eerste jaren niks! Daarna zie ik het wel. Waarschijnlijk ook wat investeren. Zo nu weer wakker worden en mijn dochtertje eten geven, om vervolgens echt naar dromeland te gaan
Oh familie staat er niet bij, maar die hebben zelf vermogen genoeg en de jongere hebben wat hun hartje begeert. Maar zij zullen ook echt wel wat meeliften. Zoals een familie vakantie naar Curacao op onze kosten en 1tje naar Suriname.
ze zeggen dat geld niet gelukkig maakt, maar ik zou toch echt wel heel erg gelukkig worden vind het af en toe best lastig als alleenstaande moeder om rond te komen. verder zou ik het delen met mn familie en mensen helpen die hulp nodig hebben
Mijn studieschuld aflossen!! Dat is het allereerste wat ik doe.... Dan boeken we denk ik een lekkere vakantie of gaan we misschien wel op wereldreis.
ik zou mijn schulden betalen, de studieschuld van mijn zusje..een soort van vakantiehuis kopen waar ik mijn kids, moeder en zusje een plekje voor onszelf hebben een kleine dierenopvang beginnen, en een soort antiekzaakje met mijn moeder beginnen
Als ik het alleen voor het zeggen had zou mijn vader met vervroegd pensioen kunnen, wij een ander (iets groter) huisje, ik stoppen met het huidige werk en een opleiding gaan volgen, een leuke vakantie en uiteraard iets opzij zetten voor studie voor kinderen en waarschijnlijk ook voor neefjes en/of nichtjes. Goh nog een boel wensen
- huis afbetalen/deels verbouwen, misschien verhuizen (tuin rondom, moestuin mogelijkheid, aan het water) - op vakantie met families (oid) - schenking aan kleinschalig goed doel/fonds + speelzaal T + school M - ik denk dat mn man wel minder zou gaan werken, ik zou zelf niet meer gaan werken
Wat ik het aller aller liefst zou willen is een droomhuis uitkiezen en lekker meteen kunnen betalen. En een reisje Amerika.. Veel meer wensen heb ik niet in mijn leven op dit moment.
ik zou in elk geval naar een weeshuis/kindertehuis gaan om spullen te brengen en daar een tijdje te helpen verder een boerderijtje en een Mini kopen
Ik zou graag een tweede huisje willen hebben op de Waddeneilanden of in Zeeland. En verder ietsjes relaxter gaan leven.