Dames welke doe het zelf klus heb jij helemaal verprutst?!? Hier: net een bouwval gekocht en we wouden er binnen 2 weken in, nu is manlief timmerman en ben ik ook wel handig maar...... Ik zou het nieuwe plafon sauzen, hoe moeilijk kan het zijn, ik verf zo vaak! Ze hadden een nieuw verf bij de Praxis, goed geschrikt voor plafons liet ik me vertellen, hup meteen 3x 20 liter mee genomen! In ons nieuwe huis aangekomen meteen aan de slag gegaan, de verf was heel dik, mooi makkelijk hoefde ik het ook maar 1x tedoen, dacht ik maar wat een PIEP klus! Bij de open keuken aangekomen was het tijd om de kleine op te halen, ik alles opgeruimd en s'avonds zouden de buren oppassen, dan kon ik mooi verder, het ZAG er super strak uit. Kom ik weer bij het huis, zet de bouwlampen aan en schrik me een ongeluk! Allemaal strepen en stukken waar de verf heel dik was, ik was met de roller alle kanten opgegaan, kortom het zag er niet uit! Maar het was nog niet droog (we hadden nog geen verwarming) ik verder in de keuken gegaan op hoop van zegen dat het nog goed zou komen! Toen kwam manlief binnen met zijn maat, die begon me toch te vloeken! Hoe kun je nou zo gaan sauzen, je hebt het toch wel vaker gedaan? Dat plafon zit er net een dag in, ik ben super druk geweest met schuren enz enz enz de rest zal ik maar niet opschrijven! Zijn maat lag helemaal in een deuk!!!!! En bedankt! Gelukkig voel ik me niet zo snel lullig maar hier had ik toch ff de smoor in! De volgende dag, is manlief het plafon weer gaan schuren en hebben ze met 4 man alles kunnen behangen met glasvezel! Dat was voor mij een heledag klussen voor niets en voor manlief 2 avonden voor niets!!!! Inmiddels zij we weer flink aan het klussen dus ik ben benieuwd of ik binnen kort nog meer kan plaatsen! En nu wil ik wel eens lachen, of is er maar 1 die zoiets kan doen?
Bijna al mijn doe het zelf klus acties, lopen uit op een fiasco... 10 jaar geleden in ons eerste huisje. Ik ben gaan behangen op een muur waar structuurverf op zat. Toen we een tijdje later thuis kwamen van de friettent hingen de vellen halverwege de muur, ze waren van boven weer los geraakt. IK heb het behang inclusief behangstrip er weer af moeten halen. Hele dag voor niks gewerkt.
ik ben helemaal niet handig maar deze is toch wel te leuk om niet te delen...dus bij deze: In ons oude appartement was een muur heel lelijk. We hadden bij de praxis een product (muurglad of muurklaar ofzo) zien staan om zelf heeeeel eenvoudig je muur te stucen. D). Op het videotje zag het er echt heeel makkelijk uit. En stond op de verpakking iedereen kan het! nou ik niet! Het zag er niet uit! Na de halve muur hebben we maar snel een echte stucadoor gebeld...
Nou ik heb wel net de spotjes onder mn keukenkastje gesloopt. Volgens mijn man moest er gewoon niet een heel nieuw spotje in maar enkel zo'n lampje wat erin zit. Had die gekocht maar paste niet en dacht (heel eigenwijs) dat ik gewoon hele nieuwe spotjes moest kopen. Nu dus ding half afgebroken omdat hij toch gelijk had want die spotjes kunnen er helemaal niet uitgehaald worden..
Mijn domste klusactie, tja hoe zal ik het zeggen, je hebt een mobiel en dan wordt er een nieuwe betonvloer gestort en daarin worden direct de tegels gelegd, dus heb de mannen veel plezier gewenst en ben weg gegaan, wel in de loop van de dag het idee van ooh mobiel vergeten mee te nemen, bij thuiskomst zoeken, nergens te vinden, dus maar even eigen nummer gebeld, die ik wel zacht over hoorde gaan ergens beneden me , mijn mobiel dus blij mee laten storten in het beton, het enige voordeel is dat de batterij wel leeg gaat dus dan valt het niet meer op .
Ik ging pasgeleden even zelf een memobord ophangen van de ikea. Gaatjes in de muur geboord maar ene gaatje ging niet helemaal goed en was dus iets groter dan de bedoeling. Nouja denk ik, memobord komt er toch overheen.. Schroef erin gejaagd en ja hoor, gaatje werd nog groter Nou snel memobord ervoor en je zag niks ervan.. Komt manlief thuis dus die zal even mijn klusvaardigheden testen dus die rammelt voor de lol even een beetje aan het bord.. Krak, memobord kwam naar beneden plus een mooi gat van 10 cm in de muur.. Tjaaaa.. Verder zelf rekjes opgehangen en ik heb echt wel de waterpas erbij gehouden maar dat zou je niet denken als je ze nu ziet hangen
Haha heel veel leuke acties hier! We wonen in een rijtjeshuis en gingen twee jaar geleden de badkamer verbouwen. Er moesten nieuwe waterleidingen van beneden naar boven geboord worden, via een zijmuur in onze bijkeuken. Vriend aan het boren, en zegt: Pak jij de leidingen aan? Ja, hoor! Ik wachten en wachten... Nou de leidingen moet je nu toch echt wel kunnen zien! Niet dus... Wij goed kijken...zien we de woonkamer van de buren...Echt een giga blunder! Gelijk heen gegaan en zo snel mogelijk geregeld dat die gaten weer dicht gemaakt werden. Uiteindelijk toch de leidingen goed naar boven gekregen, en een hele mooie badkamer. Haha
*proest* Hmmm klusacties.. eigenlijk geen... Behalve dat ik een gespikkelde hond had nadat ik in ons appartement je geverfd had, en de hond dus niet van mijn zijde week op dat moment...
Ik niet maar mijn man wel, mag dat ook? Hij was de verwarmingskast in elkaar aan het zetten alleen toen hij klaar was kreeg hij hem niet van de grond!!!!! De schroeven dus in de net gelegde vloer geboord!!!!!
Ik wou een schilderijtje ophangen in de slaapkamer, vriend zou een gat boren maar dat duurde me veel te lang. Dus ik zag de boormachine staan en dacht, ach hoe moeilijk kan het zijn.... 5 minuten later zat er inderdaad een gat in de muur, alleen iets groter dan vooraf bedacht (diameter van 20 cm ofzo).. Vriend was best een beetje boos, hij heeft volgens mij ook nog wel uitgelegd wat ik verkeerd heb gedaan, maar dat weet ik niet meer. Maar het schilderij hangt er nog steeds (hangt voor het gat, dus wat maakt het uit)
haha ojaa... nou ik zal je zeggen dat het gewoon domme pech is volgens mij. Ik heb dat ook eens mee gemaakt. Ik had die dag al tig gaten geboord en alles opgehangen in huis wat ik ophangen wou. En toen ik vier gaatjes moest boren voor twee badjas haken kwam er toch een krater tevoorschijn met de eerste klop van de boor! Jeuz wat een ramp was dat. Ik op mijn fiets met de twee meiden naar de bouwmarkt geraced, gatenvuller gehaald. Krater volgesmeerd maar veulsteveul in een keer natuurlijk dus dat was er lekker weer uit komen zetten. Ook niet meer weg te schuren, nu heb ik twee badjas haken in twee "tieten" in de muur. haha, agg de badjassen hangen er toch overheen.
Kan je niet helpen. Ben klus gehandicapt raak al in paniek als ik de digitale tv antenne moet aan sluiten. Wel ooit iets doms gedaan. Tja wanneer niet eigenlijk.... Zat in mijn zwager zijn auto en hij had een sigaret te aansteker. Denk kijken wat er gebeurt als ik hem tegen de bekleding aan houd je raad het natuurlijk al een flink gat kwam daar voor in de plaats. Hoe dom kan je dus zijn zo dom dus haha schaam me nu nog.
nu kijkt hij niet mee. hij was de hele woonkamer aan het verbouwen en het ging echt heel goed. toen die de radiatoren weer had aangesloten wou die het hele systeem weer vullen, maar steeds liep het drukmetertje weer terug........ bleek dat op de slaapkamer de ontluchtingsventiel nog open stond, dus die was lekker roestwater aan het spuiten over onze bedden heen!!!!!!!!!!!!!!
OMG, dat is wel heeeeeel zuur!!! Vandaag zou manlief gaan verven op zolder, verf uit de schuur gepakt want dat kon wel in de winter blijven staan, de Houtkachel brand toch altijd, nou mooi niet! Ik kan alles weg gooien, veel half volle emmers, zelf een paar volle en 1 dure pot histor, gemengd op kleur! Ow ik kon hem wel wat! En hij was chagerijnig omdat hij niet verder kon en alle bouwmarkten dicht waren! Niet echt een blunder maar balen! En volgens mij zijn er een heleboel dames die hier niets durven te plaatsen, had verwacht dat er flink meer geplaatst zou worden!