Hoi dames, Iemand tips voor speelgoed in de tuin?Ons meisje is nu 1,5 en wanneer mama buiten zit,verveelt ze zich.Heb al geprobeerd om haar huidige speelgoedbak buiten te zetten maar vind ze niet interessant meer natuurlijk.Voor het zwembadje is het nog te vroeg.Ik hoor het graag.
Wij hebben hier een glijbaan, trampoline met een net erom heen. En als het straks mooi weer is idd een zwembadje. Geef haar stoepkrijt misschien kan ze al iets moois krabbelen voor je
ZANDBAK!!! Vinden ze geweldig! Verder heb ik een klein glijbaantje en een schommel waar ze al sinds ze 1 is in kan Daar onder een zwik rubber tegels en spelen maar! Oja en loop fietsjes en auto's doen het buiten ook ENORM goed
Wij hebben een schommel, fietsjes, step, zandbak, springkussen, tractors, graafmachine, glijbaan, een goaltje om te voetballen, en een klimrekje. Morgen krijgen we ook nog een wipkip.
Voor een kindje van anderhalf ...... een ballenbak, als je zo'n schelp als zandbak hebt doe je de ballen in de deksel. Heeft onze dochter veel plezier aan beleefd.
Ik heb grote auto's als buitenspeelgoed en een wipwap, ballen etc Hij vond toen met de leeftijd van jou kindje een loopauto ook super. Wat hij ook erg leuk vind,vooral als ik tuinier is helpen. Dus heb een stoffer en blik, bezem, hark ,schep etc
al veel genoemt.. eentjes of andere dingen aan een touwtje, die ze achter zich aan kunnen trekken loopkar / poppenwagen tafeltje stoeltje - kinder serviesje of blokjes om buiten op het tafeltje mee te spelen ballonnen erg leuk buiten bellenblaas: moet je natuurlijk wel zelf de bellen blazen
Dat vroeg ik me ook af hoewel onze dochter nog jonger is (nu). Ik heb een schelp maar ze wil er meteen uit. Gras vind ze eng en op het terras stopt ze letterlijk alles in haar mond wat van de bomen komt Fietsen kan mijn dochter nog niet en voor speeltoestellen is ze nog te klein. Wat deden jullie verder nog op die leeftijd?? Speelgoed idd niet interessant buiten.. Een bal hebben we maar ze loopt niet. Kruipen erachteraan doet ze amper.. Lopauto kan ze nog niet, vegen helpt ze me wel eens ja. Maar buiten ZITTEN hoef ik niet te doen!!
wij hebben in de loop der jaren dat we kids hebben heel wat verzameld, hun favoriet is toch echt de glijbaan... verder hebben we een zandbak met klep... de nodige speeltjes voor in de zandbak... een zand en watertafel (maar is voor als het echt warm word) een speelhuisje aan de grond.. en een speelhuisje in de hoogte met een grote glijbaan... verder hebben ze allebei een fiets, loopfiets, buggy's met poppen, een tafeltje waar ze buiten aan zitten te kleuren en te puzzelen, een blokkentafel en een schommel en wipwap...... en we krijgen volgende week een enorme trampoline met een net eromheen...... misschien krijg je er ideeen door....!
Maar het gaat nu om een kindje van anderhalf.. Dan kan dit allemaal nog niet toch? wel gaaf,grote tuin zeker?
Toen mijn dochter nog niet kon lopen had ik gewoon het campingbedje buiten staan als box. Daar lekker haar speelgoed in en zo genoten we toch lekker van de buitenlucht.
Box en campingbedje gaat hier niet lukken en de zandschaep dus ook niet Ze schreeuwt alles bij elkaar. Baal ervan dat mijn dochter niet zo makkelijk is..
en gewoon een dik kleed op de grond? eventueel een deken of iets, en haar daar opzetten met wat duplo blokjes die grote zal maar zeggen of iets?
Wat mijn jongens echt het allerleukste vinden, in welke (speel)tuin dan ook, zijn huisjes. Een hokje waar ze in (dus onder iets) kunnen zitten. Liefst eentje met deurtjes en ramen met luikjes. Maar gewoon een 'tent' van een laken en een paar stoelen vinden ze ook helemaal geweldig.
we zijn op dit moment bezig de tuin peuterproof aan het maken. hij word eind april 2 en dan willen we voor zijn verjaardag buitenspeelgoed kopen. op de lijst staan een glijbaantje een eenpersoonschommel ( we hebben een kleine tuin) en een zandbak. een grote auto, een bal,stoepkrijt, kruiwagentje, zijn loopauto en driewieler kunnen dan ook naar buiten. (badje ligt ookal klaar) emmertjes, schepjes dat soort dingen.ook staat een huisje nog op de verlanglijst maar dat wordt teveel voor dit jaar. wensen zat dus ook voor de verjaarsvisite.
hier zandbak, grote glijbaan (voor grote zus) klim en klauter ding van litle tikes metglijbanen daar klimt de kleine man ook al lekker op en in. grasmaaiertje is hier ook favo en natuurlijk trekkers. bobbycar, kruiwagen. we hebben ook een kompleet wagenpark met van alles en nog wat haha. stoepkrijt doet het altijd goed ook bij die hele kleintjes. blokkenwaagen doet het ook altidj wel goed
Ok het word wachten op lopen dus Ballenbak is wel leuk al denk ik dat ze daar ook niet in blijft. EEn kleed op de grond gaat ze meteen af en op ontdekkingstocht. We hebben nog nergens afscheidingen maar ben er wel bij.