Wat voor kado kopen voor een tweeling die 1 jaar worden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mompelientje, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Mijn neefjes worden 1 jaar en ik heb nog steeds geen cadeau gekocht. Omdat het zo moeilijk is!

Mijn zus wilt graag leuke merk kleding, schoenen of een bon van Prenatal (vind ik zo saai).

Hebben jullie leuke tips? Morgen zijn ze jarig! Dus een kort dagje om te shoppen dus!

2. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Zou een bon van de Prenatal doen en voor je neefjes een autootje ofzo.

Hebben zij wat om uit te pakken en je zus een cadeau waar ze iets aan heeft.

3. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    ik heb voor een 2ling (ook 2 jongens) een auto gevuld met megablocks gegeven. samen uitgepakt en direct gaan spelen. Viel hartstikke in de smaak.

4. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Ik heb van een tweelingmoeder eens gehoord dat het heel handig is om badjasjes te hebben, omdat er altijd eentje moet wachten na het badderen.. Een andere tweelingmoeder heb ik onlangs een kleine glijbaan gegeven voor de eerste verjaardag. Rond deze tijd zijn die glijbanen helemaal niet zo duur als je zou verwachten (€ 20,-).
    Succes en veel plezier op de verjaardag!

5. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Een bon en een tonnetje blokjes

6. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zou ook een bon doen en dan voor beide een klein autootje ofzo

7. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Niet vervelend bedoelt, maar als iemand haar wensen aangeeft, waarom accepteer je die dan niet?

Ik vind dat altijd zo raar, dan vragen mensen wat je wil zeg je dit of dat en dan komen ze nog met iets anders aan, ja vraag t dan niet ;)...

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.736
    1.060
    113
    Ik zou ook de bon doen en iets kleins om nu uit te pakken (bellenblaas /auto/klein doosje duplo).

9. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

haha ja idd...helemaal mee eens.

Dus ik zou ook een bon doen.
    Met 1 jaar geven ze nog helemaal niks om cadeautjes oid.

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Zou dan ook zeker de bon doen als de moeder dat gevraagd heeft. En voor de kindjes een klein cadeautje. Autootje oid.

11. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    ik geef tegenwoordig vaak een fashioncheque, en voor je neefjes kun je er nog een leuk autootje bij doen.

12. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Jongens hier werden op hun verjaardag erg blij van dingen met wielen (autootjes etc) en blokken (Duplo, megablocks) en vooral ook het papier en de dozen waar het in kwam.

Kleertjes enzo is wel leuk maar zal de kinderen, zeker op die leeftijd, niet boeien. Dan geef ik liever iets wat zij leuk vinden, het is tenslotte hun verjaardag, niet die van mams. Maar als je weet dat ze al heel veel hebben dan idd maar een bon maar wel met iets kleins om uit te pakken erbij.

Deel Deze Pagina