Ik ben gewoon nieuweschierig hoor, maar wat voor hond(en) hebben jullie? Wij hebben een boxer teef van 2 jaar, ze komt bij een mevrouw weg van 72 die haar niet aan kon. Ze zat daar achter een hek in het bos, maar omdat ze zoveel energie heeft kon ze niks met haar. We hebben dan ook van voor af aan moeten beginnen met opvoeden, inclusief zindelijkheidstraining en het alleen thuis zijn. De mevrouw was altijd thuis en daarom durfde zie niet alleen te zijn. We hebben haar nu een paar maanden en het gaat al heel erg goed. Ze kan inmiddels lekker spelen zowel met ons als met andere honden, dit kon ze niet omdat die mevrouw dat nooit deed, ik neem het haar niet kwalijk hoor. Inmiddels staat ze nooit meer tegen ons op, nooit meer op de bank, trekt niet meer aan de riem en luistert echt heeeeel erg goed (zit, blijf, af, mooi, plat, hier, volg, plaats, nee, poot en pootje zeer hahah) Zoals jullie wel kunnen zien wordt er heel veel met haar gedaan, elke dag wordt er lekker met haar gewandeld en gefietst.
Wij hebben 2 rottweilers Xera (6 jr) en Blade (5 jr) Zijn 2 tanks om te zien maar puntje bij paaltje willen ze het liefst op schoot zitten! (zal foto plaatsen in m'n album) liefs, Marlene
Oh de jouwe is ook mooi zeg! En al zijn de meningen er over verdeeld voor mij geen andere hond als een rottweiler! (maar ja ik heb een zwak voor rotti's)
Ik heb een kruising van een boxser en nog iets zie album En een schapenhond geen idee hoe die beeste ookal weer heten
ik heb ook een kruising bull terrier/ american bulldog gehad maar dat ging helaas niet goed met mijn andere hond.
Linda ik keek ff in jouw foto-album en ik wou je even zeggen je hebt een prachtige babykamer! Echt heel mooi! Ik heb verder geen hond dus heb hier verder niets te zoeken maar ik wou je dit gewoon ff zeggen.
@Stienke: haha bedankt! Die hebben we toevallig afgelopen zondag gekocht, we wilden alleen nog maar even gaan kijken, maar kon het niet laten staan!
Wij hebben een sheltie / jack russel kruising en een golden retriever, zou niet zonder willen en / of kunnen, daarnaast hebben we nog verder op het erf; 2 paarden, 1 geit, nog een hond (van mijn ouders) die loopt altijd buiten samen met de geit en wil ook niet anders, we hebben nog een konijn en twee ratten, en dan nog wat katten hier rondlopen (deels van mijn zusje en van mijn ouders) Had pas een hele discussie met mijn vriend over inenten, hij vind dat als ze niet van het erf afkomen inenten niet nodig is, ik vind dus dat je gewoon ALTIJD moet enten, zoiezo die van mij zeker omdat ze naar het pension gaan. Zo castreer of sterriliseer ook al mijn beestjes om ongewenste beestjes te voorkomen (ook al zien ze hier geen hondjes van het andere geslacht maar de kans dat ze ontsnappen bestaat ook nog. Kortom lekkere beestenboel hier, gaat een hoop geld inzitten maar je krijgt er zo ongelovelijk veel voor terug!