aangezien het andere topic over de Lady Sting gesloten is, hier een nieuw topic wie is er ook een (Lady)Sting verslaafde? en wat heb je de laatste tijd geshopped? Bij ons in de stad is de Lady Sting opnieuw geopend en sindsdien ben ik er vaak te vinden. Vorige week ook naar de grote Sting in Eindhoven geweest, maar wat is het daar groooooot 2000m2 lijkt wel een grote discotheek! Heropening The Sting in Eindhoven - YouTube deze en vorige week weer superveel mooie truitjes en vesten gekocht, vind dat ze dit najaar echt een supermooie collectie hebben aan kleding! Wat is jullie favoriete merk bij de Lady Sting/Sting? ik vind miss America en Bien Blue echt mooi! ( 2 uitersten qua stijl, dat wel ) Vinden jullie de kleding ook zo klein vallen? Bij de H&M heb ik van alles een M of L, en bij de Lady Sting heb ik echt overal een XL van nodig
Ik vind de Sting een erg leuke winkel. Koop regelmatig wat van Capsize. Moet wel zeggen dat ik het er niet goedkoper op vind worden, dat vind ik weleens jammer. Nu ik zwanger ben kom ik er even niet haha!
Idd echt een klereherrie, zo hard staat de muziek. Goede combinatie ik = harde muziek/ supergrote winkel vanwege m'n autisme Maar gelukkig slaag ik meestal binnen 5 à 10 minuten en ben ik weer snel weg als de muziek op normaal volume stond was het een stuk aangenamer winkelen dat wel
oordopjes? ik heb daar ook altijd zo`n grote maat, ze vallen kleiner die maten. inmiddels kom ik er ook niet zo vaak meer.
Ik vind het ook niet veel, het is mijn stijl niet zo en de muziek staat er zo loeihard dat ik er niet lekker op mijn gemak rondkijk. Ik sla hem dus meestal over.