ik vind het niet echt bij elkaar passen; maar als je niks hebt dan zou ik t lekker aantrekken toch; lekker belangrijk dan
Bij het 2de jasje staat het echt hartstikke leuk, en bij de eerste wat minder zou je zeggen met al die prints, maar dat vind ik nou juist leuk!... dat het niet zo uitgezocht is dat is juist zo saai. Ik pak meestal gewoon dat voor handen en lekker warm is en vaak nou juist de de sjaal en muts die ik net voor bij een andere jas had gekocht en andersom
de eerste foto kan wel maar ik vind de 2e foto beter passen. ik zou bij het eerste jasje kiezen voor beige of wit of dezelfde kleur roze die ook in de jas zit
lekker boeiend,meid waar maak je je druk om ik vind het er leuk uitzzien hoor! maar ze zou er geen catwalk mee kunnen lopen nee.
Nou dan zal ik maar niet laten zien hoe mijn kids erbij lopen nu!! Ik let er nu echt niet op of het bij elkaar past ja of nee, als ze het maar warm hebben! Maar buiten dat.........ik vind het bij beide jassen staan, maarja of je daar naar moet luisteren met mijn stylish onverantwoorde kinderen whahahaha
Kan makkelijk. Maar het gaat er met dit weer denk ik toch meer om dat je meisje lekker warm ingepakt is.
Ik vind het niet zo leuk,bij allebei de jasjes. Ik snap dus wel dat je het belangrijk vind,van mij moet ook alles bij elkaar passen en ik zou dus ook nooit twee dingen met een print dragen. Ik zou voor een effen setje gaan,bij allebei de jasjes.
vind t ook niet zo bij beide jasjes. Maar eey t gaat erom dat jou meisje t lekker warm heeft dus boeiend.