Ik ben benieuwd wat jullie een normale prijs vinden voor blonde lokken door het haar. Ik heb een vol bos haar, tot halverwege de rug...... Ik wilde het graag blond laten verven , maar ze adviseerden mij om dan lokken te gaan doen door het hele haar. Dus niet alleen boven kant, door het hele haar.... Had bijna hetzelfde effect werd mij verteld...... Dus ik heb er maar mee ingestemd.... Nou einde van de rit heeft het absoluut niet bijna hetzelfde effect! Het is voor zelfs wat oranje, de enkele lokjes die daar in zitten. Achter is het wel mooi geworden verder, nog wel heel veel donker haar er door heen maar oke... Maar ja toen kwam de prijs, en daar ik vond het toch een heel bedrag maar dacht laat maar. Maar iedereen die ik het bedrag vertel schrikt toch wel wat. Zo ook 3 kapsters... Mijn nicht, een kennis van mijn zus en een onbekende kapster. Wat vinden jullie een normaal bedrag hiervoor? Dus lang haar tot halverwege de rug. Mijn haar is niet dun, heb wel een lekker bosje, maar ook weer niet zo'n bos als die mooie donkere mensen .. Ben benieuwd......
Ik denk rond de 40 euro ofzo? Wat heb jij betaald? O en, je hebt toch wel gezegd dat je die voortse plukjes lelijk vindt he..dat beetje oranje achtige..mag echt niet hoor! Moeten ze herstellen! xx
Het ligt er een beetje aan hoeveel blonde lokken ze er in hebben gedaan, dus ik zou zeggen tussen de 25-50 euro.
ik betaal altijd veel meer inclusief verven, meestal rond 60 euro :S maar dan is dan wel helemaal verven, geen lokken
Ik heb het laatst ook eens gedaan en was 35 euro kwijt. Mijn haar hangt over mijn schouders. En ind het heeft lang niet hetzelfde effect als dat je het helemaal laat doen. Paar weken en het is ook al een stuk minder. Ben benieuwd wat je betaald hebt.
Ik betaal bij mijn kapper voor alleen wassen, knippen en fohnen al 35 euro....ik heb mijn haar nog nooit geverfd dus heb geen idee wat dit moet kosten bij mijn kapper.
Zo wat een reacties ja! Ja ze hebben het met folie gedaan! Maar er is mij verder niets gevraagd of wat dan ook. Ook niet over een bedrag..
Ik heb mijn kapper vandaag gevraagd. 'k Heb schouderlang haar, 'k wil 't geverfd hebben en nog wat lichte lokken erdoor, dan zou ik zonder knippen op 37,50 uitkomen, met knippen 52,50. Knippen kost daar 14 euro dus ik neem aan dat het verven vast ook niet te duur is
Hier betaal je per folie! Ik weet alleen niet hoeveel want ze hadden de achterkant er al uitgehaald waren 22 folies en ik denk dat er aan de voorkant ook zeker nog 15 inzaten maar waren ze vergeten te tellen Ik betaalde voor wassen,knippen,fohnen,high en low lights 66 euro (maar dat was eigenlijk meer)
Ik denk dat het nogal uitmaakt wat voor kapper je hebt. Ik betaal iets van 30 euro voor wassen en knippen, maar bij anderen betaal je maar 20 of nog minder. Dan is het verven natuurlijk ook goedkoper. Maar je hebt ook duurdere kappers, waarbij wassen en knippen alleen al 45 euro is. Ik ga morgen toevallig blonde highlights doen (heb ook lang haar), dus ik weet dan wat het bij mijn kapper kost.
Ik laat ook altijd mijn haar verven op de manier zoals jij het omschrijft. Heb ook een bos dik lang haar tot halverwege mijn rug. Inclusief knippen etc betaal ik toch altijd wel tussen de 80 a 100 euro. Heel veel geld, maar ze zijn dan echt lang met me bezig geweest 2/2.5 uur en heb ik het precies zoals ik het hebben wil. Ik ben wel heel benieuwd wat jij ervoor hebt betaald? Ik hoop toch echt niet over de 100 euro, helemaal aangezien je niet helemaal tevreden bent!