Wij gebruiken SUN en daar ben ik heel tevreden over. Eens in de zoveel tijd sla ik die in bij de kruidvat. Schijnt dat die van de Lidl het beste zijn en ook nog eens heel goedkoop
Die van AH alles in één en van de Lidl zijn prima. Die van finish vind ik echt heel slecht, de vaat kwam er echt weer heel vies uit. Die van Sun is ok.
Ik heb de calgonit, dreft en aldi vaatwastabletten gebruikt. aldi is tot nu toe het beste. Ga ik nu zeker gebruiken. Calgonit iets minder. Dreft helemaal niet goed, ik heb vorige week nog 1 pakje met sinasappel geur gekocht. Gatver die geur is heel erg vies. Ik heb er 1 gebruikt en die staat in de kast ga hem niet meer gebruiken.
Albert Heijn huismerk. Die drie in een blokjes. Vaat word schoon, en je hoeft niet eerst dat papiertje er af te pielen. Die van Lidl zijn ook fijn, alleen moet je daarvan eerst dat papiertje eraf halen. Geeft me een hoog frustratie level
Ik heb altijd die van de Lidl. Van dreft vind ik alleen de platinum heel goed (die maakt ook gelijk de vaatwasser supergoed schoon), alleen vind ik de prijs daarvan iets minder leuk haha..
Die van Lidl zijn goed en ook mooi van prijs. Dreft geeft bij ons echt de schoonste vaat en de glazen blijven ook mooier.
Ik gebruik sinds een tijdje poeder van Sun. Ideaal! Geen half opgeloste tabletten of vuile vaat meer!
die groene van Dreft, ik vind die van de Lidl echt slecht, ik merk echt als er een Lidltablet in is geweest, dan is mijn vaat nog vies.
Het allerbeste vind ik Dreft platinum, maar die zijn ontzettend duur. Wel komt alles superblinkend uit de machine, kan ik echt vrolijk van worden.. Gewone Dreft tabletten vind ik trouwens niks, krijg je allemaal droogkringen op je vaat:x Maar 9 van de 10x gaan er Lidl tabletjes in... Tsja, toch die prijs hè..
Lidl! Laatst hadden we die van AH voor een keer en toen kwam niets er echt schoon uit en alles voelde stroef aan =\ Wij blijven die van Lidl dus maar gebruiken.